|
|||
|
|||
viking airlines?
Hej är det någon som åkt med dom?
Eller finns det någon som vet var dom har billigaste flygbiljetterna? Utan en massa byten. Vi vill hälst åka ifrån landvetter. |
|
||||
|
||||
Sv: viking airlines?
Flyger inte bara Viking Airlines från Arlanda? Enda direktflyget från GBG är väl Sterling?
|
|
|||
|
|||
Jo dom flyger bara ifrån Stockholm, men i värsta fall får vi ta oss dit. Men jag känner ingen som har åkt med dom.
|
|
|||
|
|||
Inga problem med det bolaget vad jag känner till. En vän till mig som tidigare jobbade på Malmö Aviation jobbar nu på Viking Airlines nere i Aten...bara positivt om det bolaget - hittills i alla fall. Jag har själv flugit Aten-Sthlm med dom 2ggr och min kille flera gånger oxå...alltid funkat bra! Nån gång har SAS hyrt in dom på bl.a sträckan Umeå-Sthlm t/r ....
Glömde tillägga att jag själv nu eventuellt reser med dom hem från Aten i september, än en gång, om jag inte fixar det via jobbet annars... Senast redigerad av Rinaki den 2008-06-25 klockan 12:54. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Vi har flugit med Viking ett par gånger. Inga problem. Nu har de ganska så glest mellan turerna. Räkna med en flight i veckan från Stockholm.
Enda destinationen i Sverige det är Stockholm. Förutom till Athen , Rhodos och Thessaloniki kan man via Athen även flyga till Beirut, Damaskus och Erbil . De opererar på Stockholm bara under sommarmånaderna. Arne |
|
|