|
|||
|
|||
Trevlig sommar
Ja, nu var det min tur att önska alla en trevlig sommar både i Sverige och i Grekland.
I morgon 22.10 lyfter planet från Aten till Arlanda, och i Stockholm kommer vi finnas tom 19 augusti. Barnen och jag åker, och gubbstackarn får vara kvar och jobba i värmen. Som sagt, en riktigt skön sommar önskar jag alla på Kalimera Monica |
|
||||
|
||||
Sv: Trevlig sommar
Välkommen hem till Sverige och hoppas du får med dig lite av värmen, för den saknar vi här, brrr.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Hoppas du får en trevlig sommar här hemma i Sverige.
|
|
||||
|
||||
Välkommen till Sverige och ta gärna lite väme med dig
Riitta |
|
||||
|
||||
Underbart för dig att du får åka till Sverige med dina barn när det är som finast här.
Du behöver inte ta med dig någon värme för om några dagar kommer vi att få så det räcker till. Högtryck och värmebölja väntas till mitten av nästa vecka. Redan idag har vi kunnat sitta ute och äta på lunchen här i norr. Eva |
|
||||
|
||||
Monica! Önskar dig en jättehärlig sommar i Sverige!!
Liselotte |
|
||||
|
||||
Välkommen....och här är en som önskar att du ska ta med dig lite värme
Fryser ihjäl sen jag kom hem från kreta för en vecka sedan. Malin |
|
|||
|
|||
Tack alla för välkomnadet
Ska försöka ta med lite värme till er alla, fast själv tycker jag att det ska bli skönt med lite frisk kall luft. Tills nästa vecka förstås, då värmen kommer igen som Eva L skrev. Som sagt trevlig sommar och vi hörs i augusti Monica |
|
|||
|
|||
Välkommen till Sverige Monica O barn...hoppas att landet i norr kan bjuda dej och barnen på det ni längtar till....
Lisbeth K m familj som lääääängtar ner till Grekland (igen) |
|
|||
|
|||
Hoppas att Ni får en trevlig vistelse här i Sverige...det ÄR vackert!
|
|
||||
|
||||
Vet att du får det bra i Sverige.... Jag träffade Monica i kön till att lämna baggaget på flygplatsen i Aten då jag skulle skicka hem dotterns kompis till Sverige igen...så vi hann få en trevlig pratstund!
Ha det gott Hälsningar Camilla |
|
|