|
|||
|
|||
Amopi Bay + Airtours
Hejsan,
Finns det någon som har erfarenheter om Amopi Bay hotel i Amopi? Vi är två par som har bokat en resa dit i mitten av September. Hur brukar vädret vara vid den tiden? Någon som har erfarenheter av Airtours? Tack på förhand, Robert |
|
||||
|
||||
Sv: Amopi Bay + Airtours
På Amopi har vi bott,men inte just på Amopi Bay hotellet .
September vädret tycker jag är underbart,havet är varmt och det är inte så hett. Har flugit med Airtours flera gånger,senast i lördags.Lite förseningar nån gång. |
|
||||
|
||||
Hejsan!
Jag kände ett par som bodde där,och dem sa att det var ett bra hotell, med god service och en underbar utsikt över Amopi . Stranden ligger typ 100m från hotellet. Och framför hotellet åker bussar till Pigadia . Skulle tänka mig och bo där själv men jag vill vara nära Pigadia town helst. Men jag gör mina dags utflykter till Amopi istället. Hmm får vänta till Augusti. |
|
||||
|
||||
Jeg har bodd veldig mange ganger i Amopi, men ikke på Amopi Bay. Men det er et hotell jeg gjerne kunne tenke meg å bo på, det ser så utrolig fint ut der! Så dere kommer nok til å få det kjempefint!
|
|
||||
|
||||
När vi åkte förbi Amopi Bay i förmiddags på väg hem från Karpathos så sa jag att "på det hotellet vill jag bo nästa gång jag åker hit!" Ser jättefint ut.
|
|
|||
|
|||
Tack för svaren! Vi längtar till September och Amopi!
|
|
|||
|
|||
Hej
Har just kommit hem från en vecka i Amoopi, på just Amoopi Bay med airtours Eftersom jag fick en del tips här innan vi åkte så ville jag nu dela med mig av mina erfarenheter. Inga problem med airtours hade vi, hade bara kontakt med dem när det gällde flygresan, men ändå. Amopi bay är ett väldigt trevligt och bra hotell att bo på. Det är rent och fräscht, sängarna är hyfsat bekväma, det finns bra vattentryck och alltid varmvatten i duschen !!! A/C kostar 42 euro per vecka, och kylskåp 20 euro. Poolområdet är fint, baren har bra luncher, personalen är trevlig, och utsikten från våran terass var fantastisk !! Lokalbussen till Pigadia går utanför dörren i stort sett Frukosten var lite trist, typ rostat bröd och en skiva ost, men det var ändå väldigt trevligt med frukost. Som jag har förstått det kan det vara väldigt varmt i september, det blåste mycket när vi var där, men det kändes bara positivt, det blev ju lite svalare då !!! Fråga gärna om du undrar något, men sammanfattningsvis, väldigt bra hotel för det priset tyckte vi |
|
|||
|
|||
Vi hade en fantastisk vecka på Amopi Bay i September 2008.
Detta gör att vi återvänder dit i September 2010 tillsammans med fyra vänner. |
|
|