|
|||
|
|||
Vi er mye lykkeligere enn grekerne...!?!
Joda, det finnes tre typer løgner, sort, hvit og statistikk...
Sistnevnte, en statistikk omtalt bl.a. på dailyfrappe.com, viser at danskene er lykkeligst i verden, mens svenskene og nordmennene ikke har det så verst de heller. Grekerne kommer på 58. plass, med score under gjennomsnittet. (Zimbabwe ligger for øvrig nederst på lista.) Det renner meg i hu en samtale jeg hadde med Dimitra for en ukes tid siden, hvor hun bl.a. sa: "Vi grekere er bare lykkelige hvis vi har noe å klage over." Hmmm Leste forresten nylig en annen undersøkelse (fra Durex, tror jeg) som kunne fortelle at grekerne er det folkeslag i verden som har mest sex. Setter man disse to undersøkelsene opp mot hverandre kan man konkludere .... ingenting! Senast redigerad av Admirala den 2008-07-03 klockan 14:27. Anledning: Sex... |
|
||||
|
||||
Sv: Vi er mye lykkeligere enn grekerne...!?!
Det där med att klaga...jag har några grannfruar, trevliga kvinnor med välfungerande förhållanden och snälla barn, till synes åtminstone. Ännu har det inte hänt att de låtit nöjda med livet så där rakt av, alltid nån reservation. Jag tror det bottnar i att man inte får vara för glad, då kommer något hemskt att hända. Jag var professionell lyssnare på klagomål i mitt yrkesliv, så nu vill jag faktiskt inte höra mer sånt. Min stackars man får aldrig gnälla, och barnen, de stackarna fick aldrig vara sjuka...vadå brutet ben, tänk på barnen i Etiopien eller nåt...(tyvärr slår det tillbaka när jag själv mår dåligt.)
och det där med sex: fram med bevisen! |
|
||||
|
||||
Sv: Vi er mye lykkeligere enn grekerne...!?!
Ja vilka problem vi har i detta välfärdssamhälle
|
|
|