![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I Sveriges evanemangsstad nr 1 är det det snart dags
för årets höjdare. Jag skall dit!! Har sett fram emot detta länge, länge. Hoppas att Ullevi håller. /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ska strax pallra mig iväg
![]() Var med och hoppade sönder Ullevi redan -85 så detta ska bli jättekul. Hade bestämt mig för att inte gå den här gången, men för ett par dagar sen blev jag erbjuden att köpa en biljett och då kunde jag inte låta bli. Biljetten är till innerplan och det var det som avgjorde. 2003 satt jag för första gången på läktaren på en Springsteenkonsert och det var inte lika häftigt - som att titta in på ett party man inte var bjuden på. Men den här gången blir det ståplats ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Första stora Ullevi grejen för min del.
Jag är så gammal så jag sitter på läktaren, utan käpp dock. Här (i Göteborg) är ju också så grekhett så jag sitter nog gärna i skuggan. Vi får la vinka till varann!! /pawik |
|
|||
|
|||
![]()
SJUKT!
GALET! FENOMENALT! 3 timmars sjukt bra rock och Ullevi och hela Göteborgs centrum kippar nog fortfarande efter andan. Det var det svettigaste och bästa jag någonsin sett! Tyvärr kan jag inte ge mera än 7 på en femgradig skala. Har ni möjlighet så gå och titta på detta i morgon. Herre je. Alldeles matt! /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Ja du Pawik.... Jag är för gammalt för sånt här
![]() Han började ju för bövelen med Born in the USA. Born in the USA, i den gamla rockversionen! Och plötsligt var det 1985 igen... Hur kan de vara lika bra 23 år senare? Allting var ju bara så magiskt. Man stod och sjöng tillsammans med unga som inte ens var födda när han var på Ullevi första gången - och med 60-plussare. Och vi kunde texterna lika bra allihop. När sen denne makalöse underhållare säger "We wanna thank you for all the love and support you've given our band over the years, we deeply appreciate it, it's a privilege to play for you" - då började mina tårar spruta. Det syntes ju att han faktiskt menade det. Och inte mer än rätt, Ullevipubliken är fantastisk. Grattis ni som ska gå i morgon. Hoppas ni får höra Bobby Jean, det fick tyvärr inte jag - men det var alldeles sagolikt ändå ![]() |
![]() |
|
|