Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Parga

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-24, 13:00
jeabys jeabys är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Nattliv i Parga

Jag och en kompis åker till Parga för första gången den 4/8. Vi är vana vid Skiathos och det fantatiska uteliv som finns där, såsom coola barer där man slår sig ner på kuddar utanför heller halvligger på en schäslong och lapar drinkar! (diskostippen har vi skippat för många år sedan).
Nu undrar jag över utelivet i Parga? Vi är mellan 35-40 år och vill inte gå på knatte disco utan gärna ställen där publiken är lite äldre. Finns det live bouzouki ställen?

Tack på förhand från jeanette som gärna tar emot alla tips som finns om Parga.
Svara med citat
Gammal 2008-07-24, 13:17
Ludde Ludde är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2006
Standard Sv: Nattliv i Parga

Hej!
Nattlivet i Parga består främst av barer längs hamnpromenaden där man sitter i lite skönare soffor/stolar och tittar ut på folket som går förbi. Tex Spice bar och Sugar. Blue bar i trappen upp mot borgen brukar också vara ett populärt ställe. Sen finns discot Camares, men ja det är väl kanske lite yngre medelålder där och inget folk förrän efter två på natten. Annars finns en rockbar, Antico, jättetrevligt men lite trångt. Och zig zag som är ett litet ställe mitt i Parga, men där är det nog oxå lite lägre medelålder. Tror ni kommer att trivas i mysiga Parga! Är nog lugnare uteliv än Skiathos dock. Själv åker jag tillbaka i slutet av augusti! För sjätte gången..
Svara med citat
Gammal 2008-07-24, 13:32
jeabys jeabys är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Sv: Nattliv i Parga

Hej!
Tack för tipsen. Rockbaren låter mkt bra.

/Jeanette
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:24.