|
|||
|
|||
Marias pizza
Är det sant att "Marias Pizza" har slagit igen? Hörde det av några som är där nere nu. Jättetråkigt i så fall! Vi åker på måndag och har sett fram emot att äta där åtminstone en gång.
|
|
|||
|
|||
Sv: Marias pizza
Vi åker också på måndag....har hört så mycket om Marias Pizzeria och har tänkt äta där, vore jätte tråkigt om dom har stängt igen hoppas att det inte stämmer.
/trevlig resa |
|
||||
|
||||
Nejdå, jag åt där för en vecka sedan Det finns lite skyltar om att de har flyttat, men jag vet inte när de flyttade... De ligger nära bargatan iaf.
Ett tips - beställ pizza där, INTE pasta! Pizzan är helt OK, själva pastan är också OK men såserna till var ingen höjdare. |
|
|||
|
|||
Skönt att höra att dom finns kvar....och tack för tipset om pastan o pizzan...det blir pizza för mej...jag är pizza freak
/ |
|
|||
|
|||
Yassas!
Vi kom hem från Skiathos i måndags. Hade lätt kunnat stanna i 24 dagar till!! Vi åt på Marias och pizzorna var väl OK, men Oj, vilka långa väntetider! De hade alldeles för lite personal som jobbade och de var väldigt stressade. Det finns många andra restauranger som är mer värda ett besök! Hoppas ni får en härlig semester. Var ska ni bo? |
|
|||
|
|||
Det låter bra att Marias pizza finns kvar. Är det någon som vet om de flyttat? Våra bekanta, som sa att restaurangen inte finns kvar, var där för tre år sedan. Vi vet att det finns många andra bra restauranger, Lyhnari t.ex. Vi ska bo på ett hotell som heter Mario. Inget lyxhotell vad jag förstår men läget verkar bra. Alldeles nära stranden. För tre år sedan bodde vi på René. Där trivdes vi utomordentligt, förutom att backen upp till hotellet var fruktansvärt jobbig.
|
|
|||
|
|||
Citat:
ha en jätte trevlig resa |
|
|||
|
|||
Vi hade en underbar havsutsikt när vi bodde på Renée. Tror att de flesta lägenheterna ligger så att det är utsikt mot havet. Håller med om att motionen i backen inte skadar efter all god mat och dryck. Vi var där i två veckor och man kände faktiskt att det gick lättare och lättare för varje dag att gå uppför backen. Ha en jätteskön semester ni också!
|
|
|