Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-25, 11:18
Nilla46 Nilla46 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Marias pizza

Är det sant att "Marias Pizza" har slagit igen? Hörde det av några som är där nere nu. Jättetråkigt i så fall! Vi åker på måndag och har sett fram emot att äta där åtminstone en gång.
Svara med citat
Gammal 2008-07-25, 11:53
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Marias pizza

Vi åker också på måndag....har hört så mycket om Marias Pizzeria och har tänkt äta där, vore jätte tråkigt om dom har stängt igen hoppas att det inte stämmer.

/trevlig resa
Svara med citat
Gammal 2008-07-25, 13:47
KatarinaTs avatar
KatarinaT KatarinaT är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Nejdå, jag åt där för en vecka sedan Det finns lite skyltar om att de har flyttat, men jag vet inte när de flyttade... De ligger nära bargatan iaf.

Ett tips - beställ pizza där, INTE pasta! Pizzan är helt OK, själva pastan är också OK men såserna till var ingen höjdare.
Svara med citat
Gammal 2008-07-25, 21:19

Skönt att höra att dom finns kvar....och tack för tipset om pastan o pizzan...det blir pizza för mej...jag är pizza freak

/
Svara med citat
Gammal 2008-07-25, 22:31
Andréa Andréa är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Yassas!
Vi kom hem från Skiathos i måndags.
Hade lätt kunnat stanna i 24 dagar till!!
Vi åt på Marias och pizzorna var väl OK, men Oj, vilka långa väntetider! De hade alldeles för lite personal som jobbade och de var väldigt stressade.
Det finns många andra restauranger som är mer värda ett besök!
Hoppas ni får en härlig semester. Var ska ni bo?
Svara med citat
Gammal 2008-07-26, 09:24

Det låter bra att Marias pizza finns kvar. Är det någon som vet om de flyttat? Våra bekanta, som sa att restaurangen inte finns kvar, var där för tre år sedan. Vi vet att det finns många andra bra restauranger, Lyhnari t.ex. Vi ska bo på ett hotell som heter Mario. Inget lyxhotell vad jag förstår men läget verkar bra. Alldeles nära stranden. För tre år sedan bodde vi på René. Där trivdes vi utomordentligt, förutom att backen upp till hotellet var fruktansvärt jobbig.
Svara med citat
Gammal 2008-07-26, 11:18

Citat:
Ursprungligen postat av Nilla46 Visa inlägg
Det låter bra att Marias pizza finns kvar. Är det någon som vet om de flyttat? Våra bekanta, som sa att restaurangen inte finns kvar, var där för tre år sedan. Vi vet att det finns många andra bra restauranger, Lyhnari t.ex. Vi ska bo på ett hotell som heter Mario. Inget lyxhotell vad jag förstår men läget verkar bra. Alldeles nära stranden. För tre år sedan bodde vi på René. Där trivdes vi utomordentligt, förutom att backen upp till hotellet var fruktansvärt jobbig.
Hejsan! vi ska bo på René...vi åker ner på måndag morgon...jag har hört mycket om denna mördarbacke det är väl den enda nackdelen vad jag kan förstå...men det kan ju vara bra med lite motion efter all god mat och myrthos vad hade ni för utsikt från er balkong? i beskrivningen står bara utsikt mot omgivningarna skulle vara skönt med havsutsikt men det är nog svårt att få.

ha en jätte trevlig resa
Svara med citat
Gammal 2008-07-26, 11:52

Vi hade en underbar havsutsikt när vi bodde på Renée. Tror att de flesta lägenheterna ligger så att det är utsikt mot havet. Håller med om att motionen i backen inte skadar efter all god mat och dryck. Vi var där i två veckor och man kände faktiskt att det gick lättare och lättare för varje dag att gå uppför backen. Ha en jätteskön semester ni också!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:48.