![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När jag pratade med min väninna idag nere på Rhodos berättade hon hur populärt Rhodos hade blivit för hon hade en kompis som bor nere på Rhodos som ville flyga hem till Sverige en runda.
Hon hade ringt till Fritidsresor o frågat om dom hade någon flygstol ifrån Rhodos o till Arlanda o hon hade fått besked den 17 maj 2009 fanns en ledig stol. Det är ju lika svårt o få flygstol till Rhodos i sommar för tittar man efter restresor dit så är det svårt att få tag på en sådan oxå. Fortsatt trevlig sommar i vår fina värme.. |
|
||||
|
||||
![]()
Trots att denna världens mest fantastiska pärla till paradisö är så populär så hittade jag, tro det eller ej, faktiskt tre platser från Rhodos till Arlanda hos Apollo i oktober
![]() ![]() Så tipsa din väninna om att hon kan kolla där. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan hon tänka sig att flyga till Göteborg (ve och fasa ;-)), då kan hon åka redan i augusti
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Dom sista åren vi har flugit till Rhodos så har Fritte inte haft några sista minuten kvar utan allt har varit slut, medan Ving har oftare sista minuten kvar till nån dag innan avresa...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Själv åker jag ner i slutet av september. Det brukar alltid finnas restplatser kvar då. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu blev du allt nöjd med mig va?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ironi när den är som vassast
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
..och billiga ska de vara också!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu var det ifrån Rhodos det gällde o har även kollat ifrån sverige till rhodos så finns det inga restresor på länge ner till Rhodos.
Tänk vad ön har blivit populär i år eftersom många har bokat sina resor tidigt när allt var billigt. Nu fick vi en sådan fin sommar då stiger priserna oxå. Vem vill flyga till Landvetter om personen bor i 08 området jag hade inte gjort det i alla fall. |
|
|||
|
|||
![]()
Nu yrar du i nattmössan fanasten. Det finns lediga restplatser i princip varje vecka fram till slutet av augusti... Lustigt eftersom det är nu det brukar vara ont om dem! Dock är de ganska dyra, men priserna brukar som sagt sjunka i september/oktober.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tyvärr så har inte Fritidsresor några lediga restplatser till Rhodos förrän tidigast den 30 aug o om man vill boka hotell eller få namngivit hotell så stiger priserna i september igen för det har blivit så populärt o åka ner dit o då åker mest Finländare.
Tyvärr så har jag info eftersom min son jobbar på resebyrå synd va.... Ving har alltid gott om lediga platser o du kan få även sista dagen förre avresa men dom åker man ju inte med...sorry... |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var precis inne och kollade på Fritidsresor från Malmö till Rhodos och det fanns platser med avresa 17/8, 24/8 och 31/8. Jag blev lite nervös eftersom vi inte bokat och har tänkt åka 2 veckor i september. Jag bryr mig inte om vilket bolaget vi åker med. Har åkt med Fritidsresor, Airtours, Apollo och Ving till Rhodos och tycker inte att det skiljer så mycket mellan arrangörerna att det skulle få mig att avstå från att resa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Går man in på Fritidsresors sajt finns det platser till Rhodos från Arlanda till ordinarie pris den 17, 24 och 31 augusti.
Restresor med Fritid Arlanda-Rhodos finns den 10, 17, och 24 augusti. |
|
|||
|
|||
![]()
Det enda som är lite synd är att han uppenbarligen ger dig felaktig information.
|
|
||||
|
||||
![]()
Men nu gällde det endast flygstol och dom som finns dom dagarna ifrån Arlanda är med boende
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja då var det ju inte så dyrt! Tänk om man skulle ta en tur i augusti också... hmmm....
|
|
||||
|
||||
![]()
Det gällde i augusti, juli är ju snart slut
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Många måste vara blinda som inte läser överskriften det gäller Flygstolar ifrån Rhodos o till sverige. Det gäller inga en eller två veckors resor ifrån sverige till Rhodos..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag förstod det, och det är ju toppen att det finns så många platser kvar!
|
|
|||
|
|||
![]()
När det gäller hemresor från Rhodos till Stockholm i slutet av säsongen brukar i alla fall jag ofta flyga reguljärt, så jag är inte beroende av charter. Jag vet också att många säsongsboende gör detsamma. Jag flyger ju ibland hem så sent som i början av december, och då går ingen charter i vilket fall som helst.
|
![]() |
|
|