![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om noen dager reiser vi til Kreta
![]() Tone |
|
||||
|
||||
![]()
Limnoupolis har det mesta + Gocart tvärs över vägen.
Ligger utanför Varipetro (Xania) och det är lämpligt att åka taxi dit. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var på Limnopoulis i juni. Mina tonåringar tyckte inte att det var så bra. Det är ganska litet, inte så mycket att välja på. Vi var på ett vattenland i närheten av Heraklion förra året som var mkt bättre. Detta vattenland tror jag kanske passar mindre barn bättre. Vet inte om det finns något annat i närheten av Chania?
/Ulrika |
|
|||
|
|||
![]()
Takk for svarene. Vi har to veldig vannglade ganske store gutter, så det bør nok være litt fart over det. Jeg leste et annet sted at vi burde unngå vannlandet ved Heraklion, men du Ulrika har gode erfaringer der, så da får vi prøve og se.
Tone |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, vi var på Limnoupolis för två år sedan, barnen var då 8 o 10, de tyckte att det var ett toppenställe. Fullt tillräckligt med aktiviteter. Vi kommer åka dit igen nu när vi åker ner i september. Badlandet har en egen hemsida så du kan kolla där o få en uppfattning om vad som finns på området.
Trevlig resa! Hälsningar Tina |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det beror ju lite på vad man gillar och vilken ålder man är. Våra barn är 14 och 17. Vi besöker olika vattenland varje sommar och i jämförelse med dom vi varit på tidigare var det här lite litet för vår smak. Det är min åsikt, inget fel på vattenlandet, men för få åkattraktioner för oss. Förra året var vi på Watercity som var det bästa vi varit på.
/Ulrika |
|
|||
|
|||
![]()
Hej?
Vi var på Limnoupolis i juni och tyckte det var jättebra vi var 4 vuxna, en 10 åring och en tonåring 19 år. gå in och kolla på deras hemsida så ser ni vad det är för något www. limnoupolis.gr ![]() |
![]() |
|
|