|
|||
|
|||
Någon som känner till Hotell Iolida Village i Agia Marina..?
Hej! Vi ska åka till Chania och Agia Marina den 28 augusti. Vi åker med Ving och ska bo på Iolida Village. Barnen är 6 månader och 3 år gamla. Någon som varit där med mindre barn och som har lite råd och tips...? Någon som bott på det hotellet?
|
|
||||
|
||||
Sv: Någon som känner till Hotell Iolida Village i Agia Marina..?
Ett mycket trevligt hotell. Uppskattat av barnen har jag märkt. De brukar rekommendera en restaurant upp på berget med fin utsikt över medelhavet. Trevlig underhållning men maten kunde vara bättre. När du går ut från hotellet ta höger. En bit bort ligger en restaurant med en andra våning. Den ligger på vänster sida. God mat. Aldeles innan till höger ligger en annan som jag inte kommer ihåg namnet på men de har en underbar lamrätt i folie. Kan rekommenderas. Förresten så är ägaren till hotellet gift med en svenska och hon brukar sitta i receptionen. Visserligen 6 år sedan jag var där, så något kan ha ändrats.
|
|
|||
|
|||
Sv: Någon som känner till Hotell Iolida Village i Agia Marina..?
Har inte bott där men vi har bott på Stefan village och Kambos village som ligger på varsin sida om Iolida village. Det verkar jättmysigt så ni får det nog jättebra!
|
|
|