|
||||
|
||||
Redan bokat?
Är det någon som redan bokat Greklandsresa till nästa sommar??
Sas har hyggliga priser på en del avgångar redan nu... Vi var ganska nära att boka idag måste jag erkänna... Dock håller vi oss ett tag till, jag som lovat mig själv en Naxosresa har redan börjat titta på andra altenativ. Kanske bäst att boka iaf, så att vi inte hinner ändra oss!? HUR ska man överleva vintern?? Nåja. Har en Indienresa att se fram emot... Lite svårt att fokusera på den just nu bara... Senast redigerad av Siri A den 2008-08-16 klockan 21:02. |
|
||||
|
||||
Sv: Redan bokat?
Jag har inte bestämt mig än om jag ska åka i höst
|
|
||||
|
||||
DET kallar jag långsiktig planering...
|
|
|||
|
|||
Vilket bolag hade billiga biljetter??? SAS vill ha 9000för 2 pers t o r juni-juli från Kastrup till Aten och DET kallar jag inte billigt!
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Kanske dags att kolla på altenativet Arlanda... |
|
|||
|
|||
Siri: Vilka datum och från vilken flygplats???
Lissi Senast redigerad av Lissi den 2008-08-16 klockan 22:34. Anledning: Stavfel |
|
||||
|
||||
Från Arlanda
3/6 - 17/6 - 2009 2 vuxna 4130:- (såg att priset gått upp lite på utresan sedan igår då jag kollade senast, men det är ändå ett ganska bra pris...) |
|
|||
|
|||
OK. Vi kan tidigast åka 18 juni...och helst från Kastrup...
..och vi lurar nog på att ta bil nästa år till Grekland, för att vara helt oberoende av att passa tider....eller så chansar vi på att åka restresa.... Alternativet blir ju att sitta på nätet och leta billigt flyg .... Vilket I-landsproblem! |
|
|||
|
|||
Japp, bokade med SAS för ett par veckor sen. 1600 i Juni 09
|
|
||||
|
||||
Vi har bokat med SAS den 24/5 - 14/6 hela tre veckor 1350 kr/person t o r. men det är många dagar kvar.
Glenn & Berit ps. När åker ni till Indien? vill åka dit i vinter ds. Senast redigerad av glenn_f den 2008-08-17 klockan 17:59. |
|
||||
|
||||
Eh, juni 09??? Måste vara kul att ha nåt att se framemot redan, men själv skulle jag inte fixa en sån lång "nedräkning".
Jag har inte ens bokat min eventuella Greklands-resa om sex veckor! Sen hoppas jag även hinna med resor både till Thailand, New York och nån stad i Europa innan det blir juni 09. Ingenting bokat dock - går man på vaktlista så gäller det att ha is i magen .... |
|
||||
|
||||
Vi åker över jul och nyår till Kerala. Ni då?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Glenn |
|
||||
|
||||
Lite off topic, men här finns en artikel för alla Kerala-fantaster:
http://www.bortabra.se/Asien/Kerala-...at-Indien.html Solresor lägger dock ner sin satsning på direktcharter till Kerala. Men det går ju att flyga reguljärt. |
|
||||
|
||||
Citat:
Någon moderator/administratör kanske kan dela på tråden eftersom vi spårat ur lite? |
|
|||
|
|||
Ett annat förslag än tråddelning är att ni pratar via PM i stället...
Lissi |
|
||||
|
||||
Vill gärna höra mer om Indien så övergå inte till PM som Lissi föreslår. Moderator kan väl flytta de inläggen i tråden till Asienforumet. Indien är ett möjligt kommande resmål för mig och det finns säkert fler som är intresserade.
Eva |
|
||||
|
||||
Jo, det tänkte jag på, men glenn_f saknar möjlighet att motta privata meddelanden...!?
|
|
|