|
|||
|
|||
Apollo Club Geraniotis
Hej!
Jag och min man skall bo på Geraniotis, är det någon som har bott där och kan ge oss ett utlåtande?? Jag vill fira min man som fyller 50 år under resan, har ni tips på något bra matställe i Platanias? Hälsn Marie |
|
|||
|
|||
Sv: Apollo Club Geraniotis
Har ikke bodd på hotellet, men kan anbefale restauranten Symposium. På venstresiden på hovedgata når du går mot sentrum i Platanias. God mat og bra service. Det var vår favoritt. Ellers er den italienske restauranten Zefferano bra, ligger ikke langt fra deres hotell -mot Platanias.
God tur :-) |
|
|||
|
|||
De tre gånger som jag bott i Platanias/Ag Marina så har tveklöst Symposium varit klar favorit..Alltid fullsatt dock under säsong .. ska ni dit snart så är nog bokning rekommendation om ni ska fira 50 år...
Nu är det 5 år sen jag var där sist så jag hoppas att kvaliten är lika hög nu som då. HA en fin resa! Lissi |
|
||||
|
||||
Symposium har höjt sina priser kraftigt i år. Prisex 50 cl öl kostar 4.50 och maträtterna ligger på 10 Euro och uppåt 20 för kött.
Malin |
|
|||
|
|||
Tack för tipsen..ska i alla fall gå förbi Symposium och se hur det ser ut, när det är födelsedag får man väl lyxa till det lite..
/Marie |
|
|||
|
|||
Jag kan rekommendera den italienska restaurangen som ligger vid Minoan Palace i början av Platanias, kanon bra mat & service, ok jag vet att det är italiensk mat, men gott.
/Nico |
|
|