![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Næste gang jeg sætter mig i et fly til Grækenland, bliver det min 50. ferie dernede.
Jeg har tænkt meget på, hvordan jeg skal fejre det og især hvor, men har ikke fået planlagt noget. Sædvanligvis rejser jeg i september, og det er jo snart! Det bliver nok tilfældighederne, som endnu en gang kommer til at bestemme, hvor rejsen går hen ![]() Det er vel også en måde at fejre det på ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Äsch, då ligger jag efter. För mig är det 42:a gången.
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Susie, tillykke med det... Selv har jeg ingen styr på, hvor mange gange jeg har været i Grækenland.
Jeg synes, du skal fejre det med en fin æske chokolade ![]() Mette |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så varer det ikke så længe, inden du er nødt til at købe chokolade ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men den här gången ska jag stanna så länge, kan jag få räkna en gång för varje månad???
![]() Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Mer! De flesta vanliga turistresor ligger väl på en eller två veckor. Oj, nu blir det jobbigt, jag gillar inte matte.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Då är jag halvvägs, 25e gången i oktober!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till jubileet Susie!
![]() ![]() Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Min første rejse var i 1979 og gik til Kos. Til næste år, er det altså - ligesom med dig Katitzi - 30 år siden! Jeg har været i andre lande også foruden Norden, men det har mest været i diverse Europæiske hovedstæder og på Kanarieøerne plus nogle gange på ski. Desuden var jeg et par gange i New York, da min bror boede der. En kendt dansker sagde engang: "At rejse er at leve". Og jeg er tilbøjelig til at give ham ret ![]() ![]() Bliver vi, trætte af at rejse til Grækenland på et eller andet tidspunkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, Grekland tröttnar man aldrig på! Snart är det dags att börja planera nästa års tripp. Har funderingar på Naxos, Lesbos, Parga.... Vi får väl se vad det blir. Det är nog därför man inte tröttnar, det finns ju hur många resmål som helst!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God fornøjlse med næste års planlægning. Og ikke mindst rigtig god ferie i Thailand, når den tid kommer
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket! / Katitzi
![]() |
![]() |
|
|