|
||||
|
||||
Pixmania.com
Någon som handlat där?
Har för mig att företaget varit uppe i Plus någongång, men dom kanske bättrat sig? Någon som vet? Dom ligger ju väldigt bra i pris om man jämför, så det skulle vara bra om man vågade handla där... Siri - Fegis (?) |
|
||||
|
||||
Sv: Pixmania.com
Nja, de ligga lite risigt till. På Prisjakt.nu ligger Pixmanias kundomdömen på
4,63 av tio möjliga poäng. Alltså mycket klagomål på bl annat leveranssäkerhet och hantering av reklamationer. Arne |
|
||||
|
||||
Oj, är det så illa... Kollade pricerunner igår och då var betyget inte allt för lågt. Får ta mig en funderare....
Ingen som handlat av företaget? |
|
||||
|
||||
Jag har handlat där ett flertal gånger och det har alltid funkat perfekt. Rekommenderas!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Tack! Det var det svaret jag väntade på!
|
|
|||
|
|||
Jag avråder VERKLIGEN att beställa från PIXMANIA.... Jag beställde julklappar till min dotter julen -07, jag beställde varorna i slutet på september bara för att jag skulle vara säker på att hon skulle hinna få dom innan julafton....vilken nit jag beställde och betalade på samma gång. När veckorna gick och jag forfarande inte hade fått varorna så ringde jag upp dom,efter mycket väntan i telefonen svarar dom och talar om att varorna är på väg,jag borde ha dom inom 3 dagar var svaret jag fick...när ytterligare en vecka gått ringde jag igen..samma svar.
Så där höll det på ända tills vi kom in i December,då hade jag fått nog ringde upp dom och sa att jag ville ha mina pengar tillbaka så jag kunde köpa julklappen någon annanstans...visst inga problem sa dom vi makulerar din order och du borde ha dina pengar om ett par dagar..fick jag några pengar? NEJ fick jag några varor? NEJ På julafton fick min dotter ingen present för jag hade inte råd att betala för ytterligare en present. Jag gick till slut till Rådrummet, då först fick jag mina pengar...jag betalade och beställde i september...fick mina pengar (inga varor) i februari 2008 Jag kommer aldrig mer beställa varor där hur billigt det än är,om jag vore du skulle jag tänka mej för både en och två gånger |
|
||||
|
||||
Tråkigt att det inte funkade. Jag kan ju bara tala utifrån mina egna erfarenheter och då har det aldrig varit några problem.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Har bara bra erfarenheter av dem. Har köpt skrivare och digitalkamera där.
|
|
||||
|
||||
Tack för svaren! Kanske blir det en chansning. Det skiljer väldigt mycket i pris, drygt en tusenlapp. Får se hur det blir. Beställer jag av dom lovar jag att berätta hur det gick.
|
|
|