|
|||
|
|||
Pythagotion
Hej, ska snart åka till Phytagorion och bo på Hotell La Bito. Ni som bott där, finns det kylskåp på rummen? Framkommer inte på hotellpresentationen. Tar gärna emot tips på bra restauranger och utflykter.Malindq
Senast redigerad av malindq den 2008-09-08 klockan 10:48. |
|
|||
|
|||
Sv: Pythagotion
Hej,
Vi bodde på Labito för två år sedan och då fanns det inte kylskåp på rummet. Jag kontaktade dem innan och frågade om de kunde fixa ett mot ersättning. Inga problem. det stod ett på rummet när vi kom. Detta var i augusti desutom när kvicksilvret kröp upp mot +40 så det var helt rätt. Trevlig resa till en mysig ort på en vacker ö. Själv åker jag till Rethymnon/Kreta på lördag. Längtar sååååååå Hls Lotta |
|
|||
|
|||
Tar gärna emot tips på bra restauranger och utflykter.Malindq[/quote]
Hej! Kom hem från Pythagorion i Söndags. Favoritresturangen är Eilas. Vi gillade köttet på Faros. Mysigt att sitta där vid stranden också. Corner bar rekommenderas! Gott "filtercoffee" och trevlig personal. Tips är att hyra vespa och åka runt. Vi har sett byar som knappt finns med på kartan :-) Mysigt men man får köra försiktigt. Tur till Kusadasi och Efesos var också trevligt. Hoppas att ni får det bra! |
|
||||
|
||||
Manolates är en av mina favoriter. En by uppe i berget.
Även Heras tempel som ligger en bit utanför Pythogorian. Vattenfallet är lika överreklamerat. Men om man gillar att klättra så är det ju nåt. Så fint på Samos. Önskar er en trevlig resa. Lotta |
|
|||
|
|||
Citat:
Fin stig att gå dit dock, John Bauer skog. Drakei är också en mysig liten by.. Lotta Ö |
|
||||
|
||||
Kan inte finnas så mycket vattenfall efter en torrsommar.....men det finns ju så mycket annat.....pröva alla små byar, där hittar man mysiga små tavernor och trevligt folk!
|
|
|