|
|||
|
|||
Nu är det nära
Hej alla glada! I morron åker jag till Lefkas, en vecka, det ska bli så skönt. Jag ska tänka på er alla som inte kommer iväg.
Lena |
|
|||
|
|||
Sv: Nu är det nära
Ha en trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Imorgen reiser jeg også! En uke til Parga.
Sender mine tanker til alle de som må sitte her i skitværet! Laila |
|
|||
|
|||
Ha en god reise begge to!
Siste uken i september reiser mixelite på "husmorferie" til Chios sammen med 3 andre Chiosvenner. Jeg gleder meg. Det blir både godt og litt rart å ikke skulle ha med mann og barn... |
|
|||
|
|||
Du aer sa valkommen sa, har nere ar det riktigt trevligt
|
|
|||
|
|||
ÅH..både Lefkas och Parga är så fint!! Lefkas har så FINA stränder på västsidan och Parga har så mycket vacker natur i omgivningarna...Bara jag tänker på Zagoria-distriktet så blir jag alldeles varm!
Ha jättefina resor! Min semester är slut snart, men både Greklandsresan i juni-juli och Dalarnaresan i juli värmer gott i minnet! ..och så har jag ju en vinterresa till Athen att se fram emot |
|
|||
|
|||
Citat:
Stämmer det ????? Tommy |
|
|||
|
|||
Jag har ännu bara ätit ett antal gånger på Mediterrainian, men ska nu prova Eros och jag tror det finns någon till...... Så Greklandskänsla kan man få här! Fast Malmö har väl fler???? Athena heter väl den vi var på 2002 på Kalimeraträffen.....
|
|
|||
|
|||
Citat:
Tommy Senast redigerad av epiros den 2005-08-12 klockan 21:40. |
|
|||
|
|||
Greklandskänsla har man i sig hela året! men visst, att äta grekiskt på restaurang då och då höjer temperaturen!
|
|
|||
|
|||
Jag har bara en vecka kvar här hemma i regnet sedan sitter man nere i Grekland o äter den underbara grekiska maten på kvällarna o njuter av livet o fridfulheten som man får i Grekland..
|
|
|||
|
|||
..och när ni sen hemma pinar i er julmat i mellandagarna då är det VI som äter god grekisk mat i Aten.... Visst är livet rättvist!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
..och vi åker HEM den 2:a januari....Dålig timing m a o!!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Karin!Säg inte attvi åker den 3.e Januari.Jag har biljett som gäller den 4:e
Nu blev jag svettig Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Å andra sidan, tänk vad mycket dåligheter jag skulle hinna med under ett helt dygn alldeles ensam! Karin |
|
||||
|
||||
Tyvärr, du får hitta på dåligheter med mig i allafall
Riitta, en glad bronsmedaljör |
|
||||
|
||||