|
|||
|
|||
Affär med dykutrustning i Chania?
Är det någon som vet om det finns och var den ligger i så fall?
P |
|
||||
|
||||
Sv: Affär med dykutrustning i Chania?
Specifiera vad du söker tack.
Uffe |
|
|||
|
|||
Hej
Tror dykcentret vi var på hette Blue adventures - är inte helt säker på var det ligger men måste väl gå att googla på. Detta var för utfärder så jag vet inte om de hade dyksaker att sälja ifall det är vad du söker. |
|
||||
|
||||
Citat:
Lefteris |
|
|||
|
|||
Den finns bakom gamla lagret i hamnen i Chania, vet ej vad gatan heter men tror Daskalogiani (eller likn)
/Niko |
|
||||
|
||||
Har för mig att jag såg en affär på "lädergatan", heter den Skridlof eller nåt liknande. Var inte in i affären men såg att det fanns harpuner, knivar, och massa andra saker som har med dykning att göra. Kan iofs inget om dykning men det kan ju vara värt ett besök.
|
|
|||
|
|||
Vi hittar säkert något tack vare era tips! Tack! Vi kommer att bo en tid i Nea Chora så butiken där hittar vi nog Söker diverse "prylar" som hör ihop med sportdykning.
P |
|
||||
|
||||
Dykprylar
Creta Blue Adventures (dyr men bra) 11 ARCHOLEON STR., OLD HARBOUR, Tel.: (28210) 40608, (697) 7314030 Säljer MARES tillbehör till ½ priset mot här. E-mail: badiving@otenet.gr Web: www.blueadventuresdiving.gr Xania Diving Center (bra) AKTI PAPANIKOLI 6. N. XORA, Tel.: (28210) 93616, (28210) 93355, (697) 7619326 Xania Paradise (mjöö) SELINOU 114, Tel.: (28210) 97730 KATADYTIKO KENTRO MALEFAKI (bra men dyr) KLADISOY 1, Tel.: (28210) 96582 |
|
|||
|
|||
Tack Uffe!
Tack för att tagit dig tid till att tipsa oss! Ska printa din lista. P |
|
|