|
|||
|
|||
Vädret i oktober?
Jag och familjen ska åka till Agia Marina den 2:a oktober. Jag undrar hurdant vädret är vid den tiden? Enligt resekatalogen så ligger dagstemperaturen på 25 grader. Någon som varit på Kreta i början av oktober kanske kan berätta lite om hur det brukar vara? Vi åker med Ving och ska bo på Lolida Village, någon som bott där?
|
|
|||
|
|||
Sv: Vädret i oktober?
Jag har 2 ggr åkt i början och mitten av oktober..Vädret har varit fint, men lite kyligare på kvällarna...Vi har haft mestadels sol dock med moln också..., men även dagar med regn, dock inte hela dagarna..Vi gillar det där lite omväxlande och hade bil och åkte runt då vädret varit lite sämre...Vattnet är JÄTTEHÄRLIGT den tiden!!! Vi satt ute alla kvällar och åt så kallare var det inte
Vädret var båda gångerna bättre i oktober än när jag var där månadsskiftet maj/juni... Ni får det säkert helt underbart! Lissi - som ska vara i Grekland sista veckan i oktober... |
|
|||
|
|||
Sv: Vädret i oktober?
för 2 år sedan var vi i Kato Stalos i början av oktober, 28 gr varmt hela veckan, åker ner till Kalamaki 4/10 och hoppas på bra väder även i år. Har några gånger varit på Rhodos vid samma tid och även där haft kanonväder
|
|
|