|
|||
|
|||
Färsk rapport
Ösregn....i Rethymnon...De vi känner som bor där är överlyckliga!
|
|
|||
|
|||
Sv: Färsk rapport
Även i Aten har vi haft ösregn idag, åkte vid 8 tiden i morse till Svenska Institutet vid Akropolis för barnens svenska lektioner. Mörkt på morgonen och ösregn.
Kallt var det oxå ca 17 grader, men herregud vad skönt Ingen ljusning till i morrn, men jag njuter. monica |
|
||||
|
||||
Ni har mitt fulla stöd och support. Jag vet hur underbart det är.
Uffe |
|
||||
|
||||
Pratade just med en vännina som bor i en by utanför Larissa, regn regn! och de är GLADA äntligen skriker alla....
Camilla |
|
|||
|
|||
Citat:
Halloj Camilla Det var ett tag sedan, som du vet njuter vi alla permanentboende av regn och svalka. Värre är det för turister som kommer ner nu, det ser inget vidare ut för bad och sol den närmaste veckan. Hoppas allt är ok med dig och familjen, vi ses på flygplatsen där brukar vi ju träffas Monica, som hör karln i bakgrunden svära ganska långa haranger , det är fotboll, PAO spelar mot ett annat grekisk lag. |
|
||||
|
||||
Citat:
Stämmer det är en skitmatch mot ARIS... vi ligger under med 2-1..så jag svär lika mycket som maken.... Nepp ingen flygplats just nu kollar jag flyg ner den 18 oktober så då kan vi ses... Camilla Camilla |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Frappe;147119]Stämmer det är en skitmatch mot ARIS... vi ligger under med 2-1..så jag svär lika mycket som maken....
Nepp ingen flygplats just nu kollar jag flyg ner den 18 oktober så då kan vi ses... Camilla Shit för mycket champange tror jag... matchen var skit men vi vann till slut 2-1 skall det ju vara.... Camilla |
|
|||
|
|||
Citat:
Hahahahah, är du säker på att det bara var 1 flaska champagne, visst vann vi till slut. Monica |
|
|