Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-09-29, 09:52
Inabo Inabo är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007
Standard Hjälp mig snälla!

Hur gör jag när det visar sig att e-mail adressen till ett hotell inte fungerar utan man får upp en ruta "your e-mail address has non - existant domain". Är inte det konstigt?
Sedan undrar jag hur man söker när man vill ha tag på en telefonkatalog på nätet över Platanias? Någon som kan hjälpa mig med detta? Är nyss hemkommen från Platanias...Vi hade det härligt med undantag för 3 dagar som det var ostadigt väder och det efterlängtade regnet kom för ortsborna....men inget att klaga över då hyrde vi bil så vi roade oss med utflykter vilket var väldigt trevligt.... Det var deras första regn på fem månader så servitören (på resturangen där vi befann oss just då) och sprang in till de andra på resturangen och sa att det regnar!!! Själva längtar vi redan tillbaka dit ner...men ser att det inte är så varmt där längre...Ja, hösten har ju infallit även där....20 september fick vi veta att det är deras första höstdag...

Hoppas på svar!

Med vänliga hälsningar// Inabo
Svara med citat
Gammal 2008-09-29, 10:02
UlfWimans avatar
UlfWiman UlfWiman är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Hjälp mig snälla!

Jag har lokal telekatalog över hela Xania-prefekturen i min dator. Du kan skicka ett PM för den är stor 439Mb. Katalogen är från 2007 till 30/6-2008 så den är färsk. Finns även korrekta mail-adresser och mobiltelefoner till mycket. Har du fel mail så funkar det oftast bättre att ringa. Samlar även visitkort från olika ställen sedan 1986.

Uffe

Senast redigerad av UlfWiman den 2008-09-29 klockan 10:04. Anledning: Lovika-vantar
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:41.