|
|||
|
|||
Höstresa 2009
Då har man börjat fundera på höstresa 2009 och hade tänkt ev åka till Samos. Har fastnat för Pythagorion vilket verkar mysigt o trevligt. Har nu tittat på 2 olika boende, ett med Ving som heter Athos som verkar jättetrevligt och ett som är med Fritidsresor Lägenheter Lito och nu är det tvärstopp !!! Kan inte bestämma mig för bägge verkar vara lika trevliga. Snälla någon som kanske varit på något eller bägge av dessa alternativen kan tipsa mig om bägge alternativen är lika trevliga ?? eller det ena är lite "mer" än det andra ?? Tacksam för alla synpunkter från alla ...... Är väl inte så mycket tid kvar att bestämma sig för de flesta rummen är redan bokade ! och hoppas att någon därute kan hjälpa mig att bestämma mig ....
|
|
|||
|
|||
Sv: Höstresa 2009
Har inte bott på nåt av dom Du nämner...Vi bodde på ett som hette Elli...med Apollo
|
|
|||
|
|||
Okej ... tack i allafall ...
|
|
|||
|
|||
Pythagorion är underbart:-)
|
|
|||
|
|||
Ja det låster jättemyyysigt ..... Får se om någon annan här på forumet kan/vill tipsa mig, borde väl vara någon som bott här ........
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi kom hem som sista resenärer från Pythagorion i söndags. Vi bodde på Damo studios och tyckte att läget intill hamnpromenaden och balkong med utsikt över bukten var minst sagt toppen. Endast ett minus och det var att kranarna i pentryt var felmärkta, men visa av tidigare erfarenhet så kollar vi alltid sådant när vi anländer så att vi inte ska behöva drabbas mer än en gång ;-) En till sak..........medelåldern v.40 var högre än väntat. Längtar redan tillbaka gör I-K o R |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|