|
||||
|
||||
Daglig förbindelse med Mykonos?
Vet någon om det går båtar mellan Mykonos och Naxos dagligen i mitten/slutet på juni, eller är det endast några enstaka avgångar per vecka som gäller? Kan man åka med något annat bolag än superjet?
Som vanligt kollar man gtp för sent på hösten för att få sig en någorlunda rättvis uppfattning |
|
||||
|
||||
Sv: Daglig förbindelse med Mykonos?
Citat:
/ Tom |
|
||||
|
||||
Citat:
Så här såg det ut den 3e juli i år från Naxos. Kan inte säga vilket/vilka bolag det var. Men 2-3 båtar per dag som du kan se. Sven |
|
||||
|
||||
Ojdå! Gtp, verkar inte vara speiellt uppdaterad. 3 eller 4 avgångar I VECKAN står det där - nu i oktober alltså.
Tack så mycket för hjälpen. Nu ser det ut att lösa sig. Vi ska från Ikaria till Naxos, så vi vill gärna slippa en dyr övernattning på Mykonos och det ser ju ut att gå bra. Toppen! Senast redigerad av Siri A den 2008-10-11 klockan 09:03. |
|
||||
|
||||
Oj är du redan igång med planeringen för nästa sommarsemester Siri. Ikaria tror jag är jättespännande. Sonen var väldigt nöjd. Själv har jag inte ens börjat fundera på om jag ska åka till Grekland nästa år men jag brukar ju inte vara så snabb. Till Ikaria har jag tänkt åka någon gång men då inte i kombination med Naxos utan med Fourni och Samos. Fourni är också en riktig liten pärla.
Eva |
|
||||
|
||||
Dit ska vi också! Fourni, Ikaria och Naxos på 18 dagar. Mer vill vi inte planera i år. MINST en vecka Naxos lär det ju bli, för dit har vi ju längtat i två år nu. Fast vi tar det i slutet, vi vet ju att vi inte kommer därifrån annars...
|
|
||||
|
||||
Låter jättehärligt. Skönt att stanna ganska länge på varje ö för förflyttningarna och packandet är inte enbart trevligt.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Siri - alltid nöjd ändå... |
|
|