|
||||
|
||||
Nu har vi bokat
Jag får flytta från Samos-forum till Naxos!
Det blir charter och Hotell Katerina, Agios Prokopios. Vi fick sista balkongen. Vi har kikat på flygresor, och hade vi slagit till för några veckor sedan, så hade vi fått billiga flygbiljetter, men inte nu . Verkar inte riktigt värt besväret att fixa själv och betala lika mycket. Skönt att ha resan bestämd och något att se fram emot. Ska skaffa en vandringsbok också. Det går att vandra fast det är hett. Aina |
|
|||
|
|||
Sv: Nu har vi bokat
Googlade och fann ert hotell. Verkar jätte nice! ...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Aina |
|
||||
|
||||
GRATTIS till bokningen! Ni kommer inte att ångra er!!
|
|
|||
|
|||
Grattis till bokningen... När jag var nere på Naxos för några år sedan givk jag förbin det och det sår hur trevligt ut som helst...Vi har faktisktn själv funderat på att boka men så blev det inte...
Trevlig resa K |
|
||||
|
||||
vi bor alltid i prokopios själva och har träffat och pratat med flera som bott på hotel Katarina och dom har varit belåtna. ni får nära till bad och resturanger och till bussen som går till Naxos stad eller syd till plaka.
|
|
||||
|
||||
Låter bra.
Aina |
|
|||
|
|||
Hej !
Jag har bott på Katerina 3 gånger förrut och skall ner i aug 09 igen och naturligtvis på Katerina. Perfekt läge, lugnt och stilla på kvällarna och nära till strand och buss/taxi. Gå och ät på Colosseo. Mycket trevlig personal ! Myhos |
|
|