![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det bara jag som har problem att logga in/hålla mig kvar på Kalimera månntro?
Senaste dygnet har inloggningen gått oerhört långsamt o 9 ggr av 10 misslyckas jag att hitta Kalimera - får besked att Webbplats kan ej hittas! Har nu provat från fyra olika datorer, men med samma resultat! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Sven |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Prova kalimera.nu istället för kalimera.se
Det fungerar alltid för mig! |
|
||||
|
||||
![]()
Även kalimera.nu har svajat de sista dagarna. Jag har iofs bara märkt det en gång, sent en kväll, tror det var i förrgår, när det inte gick att komma åt sajten överhuvudtaget.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hemska tanke!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
I natt var det omöjligt att komma åt K under ca 2 timmar p.g.a
hög nätverksbelastning i Sthlm. Likaså i förrgår. Nu sitter jag 90 mil norrut och upplever Sthlm som flaskhals. Jag vet ej var K's server står men gissar på storstaden. Sitter med 100Mb så allt annat är ok. Däremot har jag aldrig "åkt" ut från servern utom på Kreta där det var mer regel än undantag. Detta är ju ett kommunikationsproblem för den som är ISP åt Janne. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har automatiken fått frispel.
15:42 kom nattens uppdateringar av prenumerationer. Normalt är 00:04 - 00:06 Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte haft några problem med inloggningen, vad kommer det sig att en del har det, och en del inte, tro?
// Helén- som visserligen inte provat att logga in på natten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lite segt vid lunchtid, men nu fungerar det precis perfekt här!!!
Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken leverantör kör du på Arne, jag har BB och där är det fullt kaos.
Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, Vi har Umeaenergi med samarbetspartner. 100 Mbit upp och ned.
Lägg därtill vår nya dator med highcapacity!!! 2 Gig Minne!!! Klockfrekvensen ligger på dryga 3,7... Livet leka!! Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Inga problem från uppkoplingen från Österlen. Fungerar som vanligt.
Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Arne, jo för somliga.
Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Under natten och morgonen har det varit stora problem med att logga in på forumet, inte bara det - sidan gick inte ens att komma åt. Anledningen är en flytt till ny server. Nu hoppas jag att problemet ska vara löst.
|
![]() |
|
|