|
||||
|
||||
SM-guld till Kalmar!!!
Yes!!!! Kalmar fixade guldet!!!!
Hip hip hurra!!! Percy, Lissi och Claes sitter på Harrys och firar. Själv är jag hemma med sonen och lyssnar på radio - lika glad ändå. Carina - som just sjunger med i KFF låten som spelas på radio. |
|
||||
|
||||
Sv: SM-guld till Kalmar!!!
Japp, då var det klart !
Här kommer en gratulation från Borås. Grattis Kalmar, ni är värdiga vinnare i år . Lars |
|
||||
|
||||
Tyvärr blev det inte GULT SM guld, men även en guling bockar och bugar för mycket värdiga Svenska Mästare.
Grattis alla Kalmar supportrar |
|
|||
|
|||
ÄNTLIGEN
NU FIRAR VI! Vi har som CarinaN skrev suttit på krog och haft en svettig match..Synd att vi inte som de andra kunde fortsätta fira..Vi var ju tvungna att åka hem. Men i morgon bär jag min Guldmedalj på jobbet, den som vi alla fick som var där, SM-GULD 2008 står det på den... Lissi -GULDGLAD!! |
|
||||
|
||||
GRATTIS!!!
Som jag sagt tidigare, vinner inte Hammarby SM-guld i år, så är det Kalmar som gäller! Fy fasen vilket vinnarlag!!! All heder! Stor kram från Helena Extra kram till Lissi så klart! |
|
|||
|
|||
Man bugar och gratulerar KFF till SM-guldet!
/Thomas |
|
|||
|
|||
Ja detta ÄR STORT i Kalmar!!! Fast nu är det väl färdigfestat hoppas jag...Jag tycker att det är väl mycket bilder på champagnedrickande spelare i tidningarna...Jag är väl gammalmodig som tycker att spelarna ska tänka sig lite för som förebilder för yngre..Man MÅSTE ju inte ha flaskor o glas på VARJE bild! Man kan väl fira utan att dricka..eller????
Hoppas nu de ansvariga får ändan ur vagnen och sätter igång med nya arenan! Lissi |
|
|