![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är det någon som vet hur många Greksika öar det finns, med flygplatser, för direktflyg, med charter?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nektaria ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
De jag känner till i dagsläget, om jag tänker helt spontant är dessa:
Kreta, Rhodos, Samos, Karpathos, Kos*, Kefalonia, Korfu, Zakynthos, Santorini, Skiathos, Lesbos, Chios* Jag sätter en * på två öar av dessa skäl. Kos har haft svensk charter, vet ej om den återupptas av någon svensk arrangör. Vet någon mer än vad jag vet om detta i nuläget ? Chios har flygplats och dit flyger två norska arrangörer, nämligen Lilleput och Hellaswings. Även svenska resenärer har möjlighet att resa med dem. Flygplatsen Preveza ligger ju på fastlandet, resor till Lefkas och Parga landar här. Vad beträffar Mykonos (som har egen flygplats) så vet jag inte riktigt vad jag ska svara......... ![]() Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kanske uttryckte mig otydligt? Jag menar alltså öar dit jag kan flyga direkt från Sverige med charterbolag, utan att behöva byta plan i Grekland.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Hasse, Du förstod vad jag menade
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Anade detta....... ![]() Häpp ! Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Nektaria den 2008-11-12 klockan 11:39. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Charterbolagen flyger ju inte från alla flygplatser till alla öar ![]() ![]() Med hjälp av slutledningsförmågan och fotbollstråden så gissar jag att det är från Landvetter du vill åka? ![]() // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-11-12 klockan 12:06. |
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom jag bor c:a 30 minuter från Landvetter så är ju detta alternativ det bästa
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om du klickar på "INFÖR RESAN" i vänsterspalten så finns det en underrubrik som heter Resmål 2008 där du kan hitta en lista över resmål i Grekland med direktflyg.
|
![]() |
|
|