|
|||
|
|||
Fotokavalkade Rhodos
I høst besøkte jeg Rhodos igjen, med litt varierende vær:
Vis Slideshow OBS! Mange bilder, så vær tålmodig. Det kan ta litt tid. |
|
||||
|
||||
Sv: Fotokavalkade Rhodos
HEJ
Fina bilder , men jag kunde endast se de 10 forsta...sedan blev det svarta foton . Kanske ar det min dator som inte vill vara med idag ?! //Lucky |
|
||||
|
||||
Hur fint som helst, och tänk att Rodos är så mycket mer än Mandraki och gamla stan! Vi bor ju bara några timmars resa därifrån men tycks aldrig få tillfälle att åka dit.
|
|
|||
|
|||
Tack för att du delade med dig av dina fina foton! Alltid roligt att titta.
Har aldrig riktigt tänkt på Rhodos som semesterö för mig eftersom jag har den uppfattningen att den är väldigt "massturistig". Jag vet att den har massor att erbjuda visuellt. Kunde kanske lågsäsongen vara något för mig då... är det många turister då? Är kanske det mesta stängt? Vill nog ändå besöka Rhodos nångång... Mvh P |
|
||||
|
||||
Underbara bilder. Var på Rhodos 81 och 99. Fjärilsdalen är ljuvlig.
Åker säkert dit någon mer gång. lolis |
|
|||
|
|||
I Rhodos by finner du nok mye som er åpent året rundt, selv om antall turister er veldig lite.
|
|
||||
|
||||
[quote=mrwalker;153884]I høst besøkte jeg Rhodos igjen, med litt varierende vær:quote]Härliga bilder! Tack för titten.
|
|
|||
|
|||
Ja, jag tror att jag kunde "acceptera" en vistelse på Rhodos då...
|
|
||||
|
||||
Tusen tack för att du delade med dej av Rhodos-bilderna!
Framför allt att du har visat en del av Rhodos' "finaste" sidor,det som behöver lyftas fram till alla som menar att ö'n bara är ett turist-getto! Rhodos har så o-ändligt mycket mera att bjuda på om man väljer att se förbi turiststråken! Hurra för dej |
|
|