|
||||
|
||||
Resebrev Karpathos
Såg att Karins resebrev har kommit
Nu är det bara lite besvärligt, för jag törs inte läsa den Tror att jag börjar storgrina av alla härligheter och tänker på att alla andra skall dit snart,men inte jag Förlåt Karin,jag måste samla mod först Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Resebrev Karpathos
Det är OK, Riitta, men jag tror inte du behöver oroa dig. Det blev en annorlunda resa, inte så mycket turistande som vi hade planerat, men desto mer att umgås med gamla och nyfunna vänner. Väldigt trevligt hade vi, trots att det inte hände så mycket. Hasse kommer att bli besviken över att vi inte reste runt så mycket som han hade förväntat sig... men det kommer fler tillfällen!
Karin |
|
|||
|
|||
.....Jättetrevligt skrivet, Karin!!
Det ska bli ett sant nöje att översätta artikeln för Maria, Andreas och alla dom andra, när jag kommer ner..... Mikke (fortf.sjuk) |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
Besviken är inte rätta ordet. Jag tänkte bara att nu hade ni ju chansen att med färska minnen från 2004, täcka upp de luckor från fjolåret med utflykterna denna gång. Och nu har du ju inför hela läsekretsen lovat att ni ska återvända 2006 och 2007. Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Det var ett läsvärt resebrev, tusen tack!
Ska skrivas ut innan avfärd, där fanns ju en massa matnyttiga restaurangtips. Om jag hinner äta nåt mellan stränderna, menar jag |
|
|||
|
|||
Citat:
O ja, den kommer men om du visste hur mina anteckningar ser ut och hur jag sitter och tragglar med s.k. "redigering" (lägger till och drar ifrån, backar, stavar fel och har mig) så kanske du skulle förstå lite av vad jag gör. Jag har inte heller tid riktigt varje kväll och känner mig beroende av rätt sorts inspiration. Men det blir, vet bara inte när den kan vara klar. Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
Lite längtan fick man ju förstås Det var trevligt och läsa om bakandet Och hotellrummet såg ju mycket finare ut än förra året Riitta |
|
||||
|
||||
Det var virkelig trivelig å lese reisebrevet ditt, Karin
Jeg har skrevet det ut, og tar med tipsene dine når vi reiser om "k u n" 12 dager - det skal bare bli SÅ deilig Må si du fristet meg til å besøke Kassos også, DET var ikke med i planene - og med kun 1 uke på Karpathos, er det jo ikke sikkert vi prioriterer det likevel. DENNE gangen Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
Skriva dagbok är för mig en del av semestern/avkopplingen. Skrev jag inget skulle jag inte komma ihåg mycket under 2 veckor. Hasse |
|
||||
|
||||
Grattis på födelsedagen, förresten! Bara fem år kvar...
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
TACK TACK, EFCHARISTO EFCHARISTO, KIITOS KIITOS, THANK U THANK U, DANKE DANKE 5 år till vaddå ? Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
G R A T T I S |
|
||||
|
||||