![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket tyckte ni va det bästa/roligaste ni har varit med om 2008 ?
För oss var det resan till undebara paradiset KRETA. Roligt få höra vilket ni tyckte om 2008 som nu går mot sitt slut. Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vår höstresa till Kretas sydkust må vara vår höjdarupplevelse för 2008!!
Särskilt boendet på Loutro och Chora Sfakion. Det var en upplevelse att spara för kalla vintermånader i ett kallt och kargt Västerbotten. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Att jag har blivit farmor till en liten kille i början på 2008. Är mormor sedan flera år, så detta att bli farmor är stort.
Resan till Samos, där vi träffade Grete och Morten från Norge. Som vi fortfarande har mailkontakt med + att jag har träffat dem när jag var över 2 veckor i Norge och arbetade. Kristina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det bästa med 2008 är att det var första hela året jag var MORMOR! Att få följa Tilde detta år har varit underbart
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Resan till Kalymnos med "The Panditos Girls"! Det namnet fick vi när vi hade bokat bord hos Babis när de hade bbq-kväll. Vi var sex tjejer; två från Kalmar, en från Norge, en från Norrköping, en från Sundsvall och så jag, från Ljungaverk, som åkte ner samtidigt. Vi hade "skitkul" hela resan så den vill jag/vi gärna göra om... Det var blandat väder med åska, ösregn, sol och värme i två veckor. /Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Det bästa med 2008 är att det snart är slut! Det har varit ett hemskt år med olyckor,sjukdommar och plötsliga dödsfall.Vill aldrig mer ha ett liknande år!
2009 måste bli ett kanonår! Det kan iallfall inte bli värre... Anki |
![]() |
|
|