![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ska till Athen i februari, så ni får gärna tipsa mig om era favorit ställen...10 år sen jag var där sist så kommer inte ihåg så mkt,och mkt har nog förändrats....Iof så bor ju min kille där...men tror han är "hemma blind"
![]() ![]() Mvh Josefin |
|
|||
|
|||
![]()
Ingen alls...?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Titta i kolumnen till vänster härom. Klicka på "Fastlandet" och vidare till "Aten". Rulla ner på sidan och du hittar flera länkar till bl a resebrev från Aten. Där hittar du hur många tips som helst.
![]() ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]()
Strosa i Anafiotika... Är som att vara på en kykladisk ö... Antika Agora är värd ett besök, barnen tyckte dock inte om att de inte fick röra det antika... Vi råkade gå förbi stora kyrkan vid Syntagma en söndag och tittade in på gudstjänsten, ett riktigt skådespel med 7-8 präster och kör.
Längtar tillbaka! Åsa |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är en källar lokal som så många andra i Plaka. Bäst att komma före nio sedan ganska fullt med greker. Giorgos serverar husets vin från stora tunnor som upptar större delen av ena väggen. ![]() Jag brukar äta Bakaliaros (friterad torsk) med skordalia där. Hälsa från mig, svenska Maria som bodde på Kos... Senast redigerad av BrittMarie den 2009-01-11 klockan 05:15. |
![]() |
|
|