Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-01-04, 18:32
carjoh carjoh är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Kalamaki och Pavlos apartments

Hej!
Har nu bestämt oss för Pavlos i Kalamaki. Det verkar stämma med det vi söker för några nätter på norra sidan innan vi hyr bil och kör söderut. Någon som bott där? Behöver annars lite tips om bra restauranger mm. Tänkte såklart ta en dag på Limnopolis och go-karten.

Tack i förväg!

Mvh Carina
Svara med citat
Gammal 2009-01-08, 19:08
Normasdotter Normasdotter är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009
Standard Sv: Kalamaki och Pavlos apartments

Hej Carina, jag har inte bott där, men jag har arbetat på ett hotell lite längre upp på samma väg. Jag är säker på att du blir nöjd där. Ang. restauranger rekommenderar jag Salavantes som ligger alldeles vid strandkanten och bjuder på ett helt genuint grekiskt kök.
Vänlig hälsning Anita
Svara med citat
Gammal 2009-01-08, 19:29

Hej Carina, jag har inte bott där, men jag har arbetat på ett hotell lite längre upp på samma väg. Jag är säker på att du blir nöjd där. Ang. restauranger rekommenderar jag Salavantes som ligger alldeles vid strandkanten och bjuder på ett helt genuint grekiskt kök.
Vänlig hälsning Anita
Svara med citat
Gammal 2009-01-09, 07:06

Tack för tipset Anita! Äntligen något som svarade. Det är inte så att det är på Viglia du jobbat..?

Restaurangen kommer vi absolut att prova. Hur är det annars med butiker, både turist- och mataffärer? Kommer att åka in till Chania också men det kan vara bekvämt med något lite mer intill. Har förstått att vägen går en bit från hotellet, vi hoppas att den inte stör för mycket.

Mvh Carina
Svara med citat
Gammal 2009-01-09, 16:22

Hej igen, jodå visst har jag jobbat på Vigla, länge också, 15 år. Det finns 2 mataffärer i närområdet, den bästa är "No Problem". När det gäller turistaffärer, så finns det en precis nedanför ditt hotell. Men det är ett bygge på gång på andra sidan gatan där det visstnog skall bli flera affärer. Vägen ligger ganska nära, men hotellet ligger på en kulle. Med vänlig hälsning Anita
Svara med citat
Gammal 2009-01-09, 17:31

Tack än en gång för infon Anita. Det ska bli skoj att se något nytt även om det bara är för några dagar.

Mvh Carina
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:08.