![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer en riktig OT fråga, chansar ändå att någon kan meddela mig vad det skall bli för väder i Stockholm i morgon fredag. Skall dit bara över dagen och det är bra att veta om det är dunpälsen som gäller
![]() // Helén- som har hört talas om SMHI-ja. Senast redigerad av Hellen den 2009-01-08 klockan 21:00. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det ska bli sol och nollgradigt, så pälsen kan du lugnt lämna hemma. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Till och med ett par-tre plusgrader som mest men soligt som Titti säger.
Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Sol låter inte fel, får nog några timmar över på eftermiddagen.
Eftersom jag enligt min man inte var med den dagen lokalsinnet delades ut så håller jag mig runt Centralstationen, så att jag har en chans att hitta till tåget hem. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Har du tid måste du gå bort till Söder. Går alltid dit om tid finns vid mina Stockholmsresor. Har tyvärr ingen inplanerad nu.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns utmärkta promenadvägar från området kring Centralstationen, över till Södermalm. Du kan antingen ta vägen över Slussen och komma upp till den formidabla utsikten längs Katarinavägen. Eller så går du åt andra hållet och håller dig kring de stråk som finns mitt emot Stadshuset. Där har du mycket vatten att titta på, du som är från Götet.
Fast risken är att du inte hinner läsa det här....... Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tips om promenadstråk, det blev ingen tid över denna gången, har varit på anställningsintervju som tog fem timmar, gissa om huvudet är tomt nu?
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
5 timmar?? vad var det för anställningsintervju? Sista jag var i Sthlm hade jag kartan i högsta hugg!! Jag går nämligen vilse i min egen gardrob haha..
|
|
||||
|
||||
![]()
Det blir fler chanser att bekanta sig med Stockholm, jag börjar arbeta i morgon!!!!
// Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yeasou & Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()