![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är det någon som har koll på detta bolag i dagsläget? Vi hade bokat flyg till Rom i april men ALLA avgångar från Kastrup är borttagna fr o m nu fick vi veta igår. Vi får pengar tillbaka så det gör inget...Vi har avblåst Romresan och åker en vecka till Cypern i stället, men det man undrar över är om det är ett tecken på stor "instabilitet" eller bara en följd av finansläget och ett sätt att säkra sina andelar på lönsamma avgångar.
Jag hittar inte deras hemsida just nu för ev mer info. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
Air One är sedan ett tag tillbaka partner från Lufthansa, så jag tycker att det verkar ganska säker att boka detta bolag. Det som händer just nu är väl att dom skall anpassa resmål och avgångar så att det stämmer med Lufthansa, Alitalia (där en del numera ingå i Air One) /Nico |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för hemsideadressen. JA, jag har ju också känt AirOne som ett stabilt företag....Då vågar man boka en annan gång..
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Air One kan jag inte hjälpa dig med, men KLM annoncerar med priser till Rom från 1.395,- DKK i perioden 15/1-16/6 (ska köpas senast 2/2). Bokas på klm.dk och priserna gäller t/r från Kastrup inkl. mat och dricka, skatter och avgifter.
Jag åker GÄRNA tillbaka!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men vi ska till Rom en annan gång, så vi misströstar inte...Nu blir det en helt annan semester..en VILOSEMESTER
![]() TACK för info.. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag vet ju att ni ska till Cypern i stället och det blir säkert jättebra i påsken, varmt och skönt med härliga bad, precis vad man behöver på den tiden av året när man längtar SÅ efter sommaren!
Men det kan ju vara bra att vara uppmärksam på om KLM kommer att fortsätta ha bra priser även senare på året - eller kanske det finns andra som överväger en vårresa till Rom. Finns biljetter även från Billund står det i annoncen. |
![]() |
|
|