|
|||
|
|||
Hotell Labito i Pythagorion?
Hej! Någon som bott på eller vet något om hotell Labito i Pythagorion? Eller som har några andra förslag på bra (charter-)hotell där?
|
|
|||
|
|||
Sv: Hotell Labito i Pythagorion?
När vi var på Samos på 90-talet bodde inte vi där men väl andra i gruppen som var jättenöjda. Minns jag inte fel ligger det någon tvärgata upp från hamnen med alla tavernor. Vad jag minns var de som bodde där nöjda och tyckte inte det var stökigt med ljud på kvällar/nätter. Men det är 17 år sen snart så ljudnivån är kanske högre...Då var det Fritidsresor som hade Labito i sitt program.
Vi bodde högt upp i byn på Panorama, med just panoramautsikt från terassen.... Kanske inte så mycket hjälp.... Lissi Senast redigerad av Lissi den 2009-01-15 klockan 11:26. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
När vi var på Samos 1990 bodde vi på La Bito i Pythagorion och var väldigt nöjda, tyckte läget var riktigt bra vid hamnpromenaden nästan längst ut men i alla fall på en sidogata lite bakom promenaden (så minns jag det). Rummet var kanske inte så stort men nu var vi två vuxna och ett barn så vi hade extrasäng på rummet som fyllde lite. Vi åkte med Fritidsresor då och hade första veckan på Patmos - en mycket fin kombination.
Året innan var vi också på Samos och då bodde vi uppe längs vägen med den härliga utsikten över bukten, hamnen och havet. Den utsikten var oslagbar och vi hade också bättre plats i vår studio där, men så var det lite längre att gå hem om man glömt kameran eller något. Man får välja, kan inte få allt på samma ställe. |
|
|||
|
|||
Hej,
Vi var på Samos i augusti 2006 och bodde då på just hotell Labito. Helt Ok. Läget var så bra tyckte vi just för att det låg en tvärgata upp från hamnpromenaden. Det fanns inga kylskåp på rummen, men jag mailade dem innan och frågade om vi kunde få hyra ett till något av de tre rum sällskapet hade. Inga problem , när vi kom fanns det ett inställt. Rätt skönt att ha i augusti när kvicksilvret kröp upp mot + 40.... Hls Lotta |
|
|