![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
Har några frågor kring semester på Milos och hoppas att någon kan tipsa mig: tror ni att vi hinner med planet till Milos om vi landar från Sverige 1 timme före avresan? Måste man ha en bil för att ta sig runt? Kan någon rekommendera bra boende och billigt för en familj på 5 pers.? Tacksam för all hjälp! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tips!
Förutom Jannes guide om Milos kan du läsa två artiklar på Aftonbladet under länken Resa. Artiklarna heter Stranda på mysiga Milos och Rumsuthyrarna möter i hamnen. Artiklarna kom den 11 februari. Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Att ha bil underlättar, men bussarna kör ända fram till vissa stränder, så det är inte nödvändigt, om man vill kunna bada utanför "stan".
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lycka till! Hälsningar Peter/Staffanstorp |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Själva hade vi 4 timmar på oss, så det var bara att gilla läget och stå och vänta. Milos är en underbar ö och jag håller med Peter om att man ska bo i Adamas. Ha en underbar tid på Milos!! // Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Boende på Milos: har någon bott på Sarakiniko view (verkar hur fint som helt med home made frukost men verkar ligga lite avlägset...) och på Livanios i Adamas (utan frukost men mitt i stan)?
|
![]() |
|
|