![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så härliga bilder och det var mycket spännande att scrolla ner och inte veta i förväg vilken typ av bild som kom.
..och undrans om jag inte såg en bild från min favoritö också ![]() Lissi - som redan röstat, fast inte på bilden jag pratade om |
|
||||
|
||||
![]()
Två av bilderna jag röstade på har redan dykt upp; den grekiske prästen och kvinnan från Karpathos var min trea respektive tvåa. Har märkt att jag oftast fastnar för bilder med människor i, och dessa två var så fina!
![]() ![]() Dagens balkongbild var också en av dem som fastnade på näthinnan redan efter första bläddringen. Det var verkligen svårt att välja denna gång, men så var det ju också en tävling om "Min bästa Greklandsbild" förstås ![]() Nu väntar jag med spänning på min "etta"! Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har också sett två av "mina" bilder....Undrar om jag även får se min tredje
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis ni som placerat er hittils
![]() ![]() Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla hittills
![]() ![]() ![]() Spännande och se resten av bilderna ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Maria till plats nummer fyra, den var en av våra tre förslag till bästa bild. Även Ni andra ska naturligtvis också ha grattis till Era placeringar. Nu återstår det således 3 bilder, ska bli kul att se vilka det blir. Men det som skulle vara allra bäst vore ju om vår egen bild fanns med bland dom tre, men det är väl kanske att tá i.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATULERER så MYE
![]() ![]() ![]() - det er et fantastisk stemningsfullt og deilig bilde som ble nr 1 ![]() Jeg er s å fornøyd med resultatet ![]() - de tre bildene jeg stemte på er blant Topp 4, og nr 5 stemte jeg "nesten" på ![]() Gratulerer til alle dere og ![]() - i tillegg var jeg så heldig å komme med blant Topp 10 selv ![]() Takk til dere som stemte på mitt bilde ![]() - og ikke minst Takk, Janne, for en ekstra Fotokonkurranse ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg er kjempefornøyd med 8 plass blant s å mange fine bilder ![]() - også veldig mange virkelig f i n e blant de "uplasserte" ![]() - ![]() Senast redigerad av kari den 2009-03-27 klockan 08:37. |
|
|||
|
|||
![]()
I går hade jag tänkt att skriva "fasen att inte bläckfisken-runt-handen" vann men när jag ser vem vinnaren blev så är jag lika glad att båda kom så högt upp. Vilket ljus och vilka färger på Paros !!!
GRATTIS alla, särskilt 1:an och 2:an som jag gillade skarpt ![]() Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS till ettan och alla andra som placerade sig
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och min etta blev etta i hela tävlingen denna gång. Oj, vilken längtan till Grekland det väcktes när man såg denna bild! Ett stort grattis till fotografen
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Det var också min etta som vann,STORT GRATTIS till en jättefin bild.
![]() GRATTIS också till alla andra vinnare i denna extra fototävling. Att mitt insända bidrag inte kom med denna gången får jag försöka överse med och komma tillbaka starkt i höst istället! |
![]() |
|
|