Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-03-05, 10:01
Oliv-ewa Oliv-ewa är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007
Standard Lägenheter Lito & Remezzo i Pythagorion

Hej på er!

Håller på att söka boende i Pythagorion och undrar om någon känner till LITO som Fritidsresor har? Det finns ingen bild på rummen på Fritidsresors sida, men läget verkar ju ganska bra... eller?

Har hittat Remezzo också på Fritidsresor och undrar över det boendet också.

Kan någon reka nåt annat så tas det emot tacksamt. Vi vill bo nära strand och nöjen förstås och allra helst 2 rumslägenhet, men det verkar som att det mesta är 1 rumslägh eller dubbelrum.
Svara med citat
Gammal 2009-03-05, 12:00
skrutt skrutt är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Lägenheter Lito & Remezzo i Pythagorion

HEJ PÅ DEJ....sviker du Skiathos i år....jag har beställt till den 14 sept en vecka på Mario!!!Vi hörs på "annat" sätt senare,jag har vart sjuk....Nu börjar i alla fall den stora "skiathoslängtan infinna sej! Jag har vart på samos men det var såååå länge sen,kommer i alla fall ihåg att jag tyckte mycket om Phytagarion...
Citat:
Ursprungligen postat av Oliv-ewa Visa inlägg
Hej på er!

Håller på att söka boende i Pythagorion och undrar om någon känner till LITO som Fritidsresor har? Det finns ingen bild på rummen på Fritidsresors sida, men läget verkar ju ganska bra... eller?

Kan någon reka nåt annat så tas det emot tacksamt. Vi vill bo nära strand och nöjen förstås och allra helst 2 rumslägenhet, men det verkar som att det mesta är 1 rumslägh eller dubbelrum.
Svara med citat
Gammal 2009-03-05, 23:15

Citat:
Ursprungligen postat av skrutt Visa inlägg
HEJ PÅ DEJ....sviker du Skiathos i år....jag har beställt till den 14 sept en vecka på Mario!!!Vi hörs på "annat" sätt senare,jag har vart sjuk....Nu börjar i alla fall den stora "skiathoslängtan infinna sej! Jag har vart på samos men det var såååå länge sen,kommer i alla fall ihåg att jag tyckte mycket om Phytagarion...
Hejsan.... ja det blir att testa Samos. Bokade faktiskt idag 1 v 3/6... alltså väldigt tidig bokning för att vara mig .... och det blev LITO.

Vi hoppas vi hörs mer som du säger...
Svara med citat
Gammal 2009-03-05, 23:18

Citat:
Ursprungligen postat av Oliv-ewa Visa inlägg
Hej på er!

Har faktiskt bokat LITO 2 rumslägh idag och nu undrar jag förstås om nån vet nåt om det boendet??? Någon??
Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 09:46
Fredrik_N Fredrik_N är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Hej Oliv-Ewa

Nu var det ett tag sedan du skrev detta inlägg. Men jag är lite nyfiken på vad ni tyckte om Hotel Lito. Om det var bra eller ej.
Gärna om det är fler som bott på detta hotell. Skriv vad ni tyckte om det.

/ Fredrik
Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 01:30

Hej
Jo nu var det ett tag sen jag var där, men vill gärna berätta om Lito förstås. Lito var ett helt okey ställe att bo på. Ett bra mindre hotell med ett kanonläge. Visserligen ingen havsutsikt, men det låg bara ett stenkast bakom hamnen och det var lugnt, men ändå nära till o från alla restaurangerna i hamnen. Vi hade en 2 rumslägh (tror det var den enda), med lite trist utsikt, för lägh låg på baksidan mot en bergvägg. Å andra sidan så fick vi efterlängtad skugga där, så rummen blev svala o balkongen användes flitigt just för att det var svalt där, efter en het dag på stranden. Hotellet var rent o personalen helt okey, även om vi inte såg till dem så ofta. Tror att de bodde i bottenplan och fanns på plats då o då dagtid i den mkt lilla receptionen alldeles innan för dörren. Jag var inne i en enrumslägh också på bottenplan och minns att jag tyckte rummet där var lite väl litet.

Minns att vi gick till vänster när vi skulle till havet o bada. Där fanns en fin sandstrand och det blåste mindre där än vid den andra stranden som låg till höger längre bort (en bit o gå dit och stenstrand tror jag det var där).

Skall man ha ett ställe för o sova i så duger Lito mer än väl, men har du "stora krav" så skall du kanske välja nåt större. Det beror ju på vad man tycker om. Själv föredrar jag det enkla lilla gemytliga stället med en go bra städerska + gångavstånd till strand o kvällsnöjen.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:09.