Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-04-23, 17:13
Dumbi Dumbi är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2009
Standard Nån som vart på nått av dessa hotell?

Jo det är så att jag och en kompis tänkte åka till rhodos den 27 maj (hoppas på hyffsat väder iaf) och fick för samma pris välja mellan 2 olika hotell, Oceanìs och Avra beach resort. Är det någon av er som har bott där och har några åsikter om dom olika hotellen, hur det ligger etc etc, och vädret kring årstiden ?
Svara med citat
Gammal 2009-04-23, 21:54
roches avatar
roche roche är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Sv: Nån som vart på nått av dessa hotell?

Hej hej

vi bodde på Avra Beach för några år sedan, det var toppen. Maten var jättebra och rummen var fräscha. perfekt läge alldeles vid havet med en fantastisk solnedgång på kvällen, Det var toppen att kunna välja att bada i poolen eller gå några meter och bada i havet. Grabbarna i poolbaren var jättetrevliga, speciellt Panos. I höstas bodde vi på Villas Duc, också det ett riktigt bra hotell med fint poolområde och nära havet, bra priser på mat och dryck också. Väljer ni att bo på Avra Beach kommer ni att få en bra semester
Stefan
Svara med citat
Gammal 2009-04-23, 22:49
Dumbi Dumbi är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2009

Citat:
Ursprungligen postat av roche Visa inlägg
Hej hej

vi bodde på Avra Beach för några år sedan, det var toppen. Maten var jättebra och rummen var fräscha. perfekt läge alldeles vid havet med en fantastisk solnedgång på kvällen, Det var toppen att kunna välja att bada i poolen eller gå några meter och bada i havet. Grabbarna i poolbaren var jättetrevliga, speciellt Panos. I höstas bodde vi på Villas Duc, också det ett riktigt bra hotell med fint poolområde och nära havet, bra priser på mat och dryck också. Väljer ni att bo på Avra Beach kommer ni att få en bra semester
Stefan
Jo det känns som att det drar sig mer å mer till Avra beach ^^
men hur är det med turismen i slutet av maj? är det varierande ålders grupper?
Samt funderade ja på hur utelivet är under denna period ? Och vart man ska dra sig isf ? jag och min kompis är 20 år om ja inte nämnt det innan
Simon

Senast redigerad av Dumbi den 2009-04-23 klockan 22:59.
Svara med citat
Gammal 2009-04-25, 09:07
roches avatar
roche roche är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Hej
ni ska nog ta er in till Rhodos stad eller till Faliraki om ni vill ha party. Det är enkelt att ta bussen in till stan, den
stannar utanför Avra Beach och även vid Oceanis har jag för mig. Vi har inte varit på Rhodos i maj, men vädret kommer säkert att vara bra.
Det blir säkert en riktigt bra resa för er
Stefan
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:41.