|
||||
|
||||
Höstresan bokad
Så helt oförhappandes dök det idag upp ett antal läckert billiga flighter med SAS från Arlanda till Athen.
Kvickt in att kolla. Omedelbar bokning enär priset var lyckobringande minst sagt. Vi bokade genast varsin tor-biljett Arn- Athen för 1501 Sek pp. Så mycket billigare kan det nog icke bli. Avresa den 12 Sept 06.05 och hemresa från Athen den 3 Oktober 11.40. I vårt tycke bra flygtider. Vad vi ska ställa färden från Athen, det stå i stjärnorna skrivet, men vi har ju god tid på oss att planera. Livet leker Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
Sv: Höstresan bokad
Citat:
För mig blir det tyvärr ingen resa i höst eftersom det vankas högtidsdagar i familjen i mitten/slutet av september. Hoppas att ni har det roligt under planeringen! /Eva |
|
||||
|
||||
Grattis till ännu en resa!
// Helén |
|
|||
|
|||
Härligt!!(och vi kommer hem från Kreta 2 dar innan Ni åker)
Senast redigerad av Athanasia den 2009-04-28 klockan 06:37. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
Gratulerar! Alltid härligt att ha något att se fram emot!
Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
Grattis! Jag vill oxå va pensionär!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Vilken tur du hade. Jag noterade igår att det fanns billiga biljetter med SAS till Aten. Då kostar det visserligen 3600 för oss 2 t.o.r. i september, men det är ju vad det kostade tidigare med Scanair (var det dom som konkade?) Bara för en månad sedan var det omöjligt att hitta ett sånt pris. Så det var välkommet. Bokade direkt för att bussen till Pireus och vidare med färjan.
|
|
||||
|
||||
Jag har hittat biljetter till och från Aten för under 700 kr per väg i sept. Direktflyg med SAS. Har dock inte bokat eftersom diverse arbetsmöten i så fall måste flyttas på.
Eva |
|
||||
|
||||
Jag följde SAS märkliga turer i vad avser flygpriser till Grekland ett par veckor i månadsskiftet April-Maj. Det är ju helt förvirrat. Priserna går upp och ned till synes lite hur som helst.
Jag finner skäl antaga att SAS har en bokningsmotor som läser av antalet "spökbokningar" som görs på respektive avgång samt korrigerar priserna på de avgångar där intresset är högt respektive lågt. Därtill sker naturligtvis viss korrigering avseende det faktiska bokningsläget. Nåja, efter den 1 Augusti i år har jag och Hustrun inga begränsningar när det gäller datum för resor till övärlden, detta eftersom Hustrun erbjudits och accepterat ett förnämligt bud om avtalspension detta datum. Avtalspensionen gäller i fem år dvs till dess hustrun fyller 65 år. Ibland är det till att ha flyt i tillvaron... Arne |
|
|