|
|||
|
|||
Primera air
Hejsan!
Har tidigare frågat om Eurocypria utan att få något svar men tänkte prova att höra efter om någon har erfarenheter av Primera air? Bolaget som solresor använder sig av. |
|
||||
|
||||
Sv: Primera air
Hej Martina!
Tyvärr har jag ingen information... antagligen var det ingen som visste något om Eurocypria när du frågade senast. Vad är det du undrar, mer specifikt? |
|
|||
|
|||
Hejsan Janet!
Säkert var det så att ingen visste något om Eurocypria, vad jag förstår är det inte så känt. Håller på och tittar på resor och eftersom jag är lite flygrädd brukar jag vilja veta så mycket som möjligt om bolagen jag åker med. Vad jag är intresserad av är allmäna intryck, hur man upplevt flygplanen, ev. förseningar/problem...lite intryck bara. Känns alltid skönt att höra från någon som åkt med dem! Vi får se om någon svarar, annars får jag ta ett djupt andetag och lotta mellan alternativen |
|
||||
|
||||
Åkte med Primera air till Teneriffa förra vintern. Fina plan med skinnsäten. Annars ungefär samma standard och utrymme som i andra charterplan.
|
|
|||
|
|||
Tack för ditt svar Katitzi!
|
|
||||
|
||||
Hej, Maartina!
Ingen fara med att flyga Eurocypria. Nya plan och ett väl tilltaget utrymme för benen. Flyger varje säsong från Skavsta,Nyköping till Kreta. Nästan alltid fulla plan. MVH Bengt Nyköping |
|
|