|
|||
|
|||
Hotell Apolis
Hej !
Jag undrar om där är någon här i forumet som har varit på hotell Apolis i Amopi ?, ser fint ut. Var bara en plats kvar med avresa 28/6, har bokat denna får fundera i ett par dagar innan jag bestämer mig. Har aldrig varit på Karpathos verkar vara en fin ö, tror Amopi passar mig bra, söker lugn och ro, men när till stan om man vill. |
|
||||
|
||||
Sv: Hotell Apolis
Hej !
Känner inte igen detta hotell. Men Som sagt var så ligger Amopi utanför staden Pigadia,du får ta Taxi ner till stan i så fall. Själv bosätter jag mig nära Pigadia som vanligt,för det finns väldigt bra ställen nära stan oxå . Amopi för mig är lite utanför , men det beror ju på vad man är ute efter! I år ska jag bo på hotell Parasol som jag fatta tycke för förra året,precis en promenad väg från staden Pigadia. Rekomenderar detta hotell starkt för dem som vill ha lite lugn och ro men samtidigt nära till stan. |
|
|||
|
|||
Sv: Hotell Apolis
Jeg var innom Apolis i fjor høst, kjenner han som eier det. Jeg fikk lov til å kikke inn på et av rommene, og det så veldig bra ut. Nyyyydelig bassengområde på Apolis, og kjempekoselig vert!!!!
|
|
|