|
|||
|
|||
Kolymbia - Rhodos
Finn det någon som rest med Fritidsresor nu under våren 2009 som vet vilka utflykter som ligger på vilken veckodag. Det gäller främst Lindos, Fjärilsdalen, Kamiros.
Vi ska nämligen hyra en bil och jag vill hyra den på en dag då det inte är någon utflykt som intresserar mig. |
|
||||
|
||||
Sv: Kolymbia - Rhodos
Kan man inte maila F-resor och fråga dom, annars så kanske man kan ringa deras "Guide online" om man beställt den servicen när man bokade resan.
Irene |
|
|||
|
|||
Tack för ditt svar. Jo, jag ringde Fritte o frågade men svaret jag fick var att om hon talade om hur programmet såg ut och det ändrades så skulle jag bli sur ... Jag blev sur - efter det samtalet!! Guide online - dit kommer vi att kunna ringa 2 veckor innan avresa. Jag hade gärna bokat min bil nu, det är därför jag undrar om någon är just hemkommen därifrån. BlueVillage hotellet har ju öppnat nu. Kanske någon därute kan berätta hur det är?
|
|
|||
|
|||
Om du har beställt Guide online så skicka ett sms till dom o fråga eller så kommer det ett sms ifrån dom en vecka innan du reser o då kan du skicka dina frågor dit. Guide online är fritt o mycket bra o ha för dom skickar info där flera ggr när man är på resemålet. Ifjor fick vi veta att planet var försenat på hem resan men dom var tvugna o bussa ut oss ändå på tiden dom skulle. Men det har fom fått äta upp ifrån flygbolaget för dom visste om att vi skulle få sitta på flygplatsen i nästan åtta timmar. Vi tog förseningen när vi fick reda på att det berode på att en styrman hade blivit sjuk så dom fick gå ner o mellanlanda o få honom till sjukhuset o sen vänta in ny personal för dom får inte jobba hur många timmar som helst..
|
|
|