![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag undrar om någon har tips om ett bra och billigt ställe att hyra bil på. Vi ska bo i Skala panagia/potamias. Tack på förhand! Helena |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har också planer på att hyra bil några dagar. Har kollat in 4U Car Rental, dom verkar ha vettigast priser.
Mindre än en vecka kvar nu.... Senast redigerad av Zanét den 2009-05-30 klockan 19:35. Anledning: Otillåten länk, v g se forumreglerna under FAQ |
|
|||
|
|||
![]()
Nyss hemmkommen från skala poamias. Vi bodde på Namas.Det finns några ställen att hyra bil på. Vi tog Speedy för priset skull(39 € för 3 dagar off seasen)
När vi åkte hem tog alla 44€. Ha en bra semester Peter/pew |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Pew,
hur var Nama? Vi ska dit lite senare i juni. Finns det något bageri i närheten? Skulle gärna vilja handla färskt bröd om mornarna om det går. Ligger själva byn en bit upp mot bergen? Jag har inte riktigt klurat ut hur det ser ut på Skala Potamias (hoppas jag stavade rätt nu ![]() hälsn MariaI |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Nama ligger ca 100m från stranden.Ett fint litet hotell. Ägarinnan pratar lite tyska,dottern och svärdottern engelska. Bageriet ligger på gångavstånd.(gå till höger upp till stora vägen,höger igen förbi lilla minimarket,på vänster sidan vägen finns bagarn.) Lite längre bort har du bankomaten. Vi var där med 2 barnbarn(6 och 9)så vi stannade mest i byn på kvällen.Bra och ganska billig mat. Ha en bra vecka Peter/pew |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det blev Smart car mitt emot Speedy. 60 € för tre dagar, fullt försäkrade blev vi då. Airtours samarbetspartner Europccar skulle ha 50 € för EN dag. En aning för dyrt tyckte vi, men guiden lyckades nästan skrämma oss till Europcar när hon berättade om någon som hyrt av en skojare (speedy, smart car?) och åkt hem med 20 000 kr i skuld pga en repa i lacken. Tror dock inte det är nån fara om man ser till att försäkra sig om försäkringen =). Vi såg många ute på vägarna som hyrt av Potos också. /Helena |
![]() |
|
|