Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-06-22, 11:40
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sifnos direkt

Sitter på Cafe Stavros i Kamares. Allt har hittills gått hur bra som helt, vi bor precis vid stranden i Kamares så man behöver inte ens ha en handduk med sej då man går för ett dopp, och många dopp blir det.
Temperaturen ligger mellan 25 och 30 grader men det är friska vindar mest hela tiden. I morse var det också lite mulet så man såg inte topparna på berget mitt emot Kamares.
Vi hade tänkt ta en sväng på Syros också men har ändrat oss då det känns tungt att flytta flera gånger med hela packningen det innebär att luffa med två barn och en syskonvagn. Vi siktar alltså på att åka till Naxos efter Sifnos. Tyvärr är båtarna inte vad de varit, det blir troligen en övernatting på Ios för att ta sej till Naxos. Vi får väl se hur vi gör i slutändan.

Mvh Janérik
Svara med citat
Gammal 2009-06-22, 16:17
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Standard Sv: Sifnos direkt

Hoppas ni får en fortsatt trevlig semester. Berätta gärna lite mer om du orkar skriva.

Eva
Svara med citat
Gammal 2009-06-22, 16:38
Ann Ann är inte uppkopplad

Oj vad jag blir avundsjuk på Er!
Jag längtar till vårt Sifnos, får se om vi kommer dit i år. Om du går förbi Rest Cameron hälsa så himla gott till alla från Ann och Tommy!
/Ann
Svara med citat
Gammal 2009-06-24, 11:21
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Väldigt blåsigt här på Sifnos men det ska visst mojna till em. Har hyrt bil en dag o kört till Faros där det mesta var sej likt. Enligt de jag pratat med här är det normalt med turister fast det känns som att det är lite. Mvh Janérik
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:24.