![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har aldrig bokat boende på Naxos, men i år fick jag ett infall och försökte. Har fått svar från fyra hotellägare, som säger att det är fullt. Planerar att vara på ön mellan den 11 och 17 juli.
Detta verkar väldigt konstigt, eftersom flera skriver att det är färre turister i år, eller händer det något speciellt på Naxos dessa dagar? Naxos är ju en ö där det brukar finnas mängder av rumsraggare. Någon som varit där i år och vet om de fortfarande står kvar? Ann-Charlotte, som åker om sex dagar |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka boende är det som har fullt?
Jag har aldrig förbokat boende i juli, och heller aldrig blivit utan på Naxos. I mina ögon verkar det orimligt, men jag kan ju naturligtvis inte garantera... // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Du kan ta det helt med ro!!
Vi har vært på øyloffing i kykladene 9 år på rad og alltid i Juli. Hvert år har vi nermest blitt overfalt av folk som vil ha oss til å bo på deres sted. Har også fått bekreftet av venner som har kommet hjem fra sin hellas ferie at det er mindere folk der i år. Jan Erik |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan säkert finna 4 boenden här som har fullt nu men jag kan säkert finna 40 andra som har lediga rum. På Naxos finns många olika boenden och om du inte har höga krav så finns ingen anledning att boka, kommer du en fredag eller lördag så kan det vara lite tyngre att få rum men nånting tror jag nog att det hittas då också.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker inte du ska vara det minsta orolig.
I slutet på juni när jag kom var det tokfullt med rumsraggare, som vanligt. Enligt branschfolk som jag språkade med där nere var nergången ca 20% hitills i år. |
![]() |
|
|