|
||||
|
||||
En del rapporter...
fastnar, jag läste något år om att man skulle mjukstarta efter semestern.
Kom att tänka på den nu när jag mjukstartar efter fyra veckors ledighet. // Helén- som säkert snart är uppe i normalt tempo |
|
|||
|
|||
Sv: En del rapporter...
Kan man mjukstarta i NÅGOT jobb???
Jag mjukstartar i ensamhet hemma denna sista vecka innan skolstarten på måndag..DÅ blir det pang på med neddragna tjänster, nya tjänsteunderlag och klasskonstellationer och önskan från skolan att avstå 5% av sin lön och avstå lönerevisionen den avtalade för att rädda skolan..... Ingen mjukstart precis. Fast då tänker jag gå in i min lilla mentala "kokong" och tänka tillbaks på Tinos!! Lissi - som ändå långt inne nånstans tycker att det är skönt med de fasta vardagsrutinerna! |
|
||||
|
||||
Citat:
Själv startar jag med rapportskrivning och är glad att jag slipper ge mig ut i den hysteriska semestertrafiken med alla orutinerade bildrullar // Helén |
|
|||
|
|||
..kanske förresten att min inköp av ett nytt limefärgat regnställ ingår i mjukstarten. Nu ska här cyklas i ur och skur till jobbet...ger både motion och tid att tänka!
Lissi - som inte gillar tät trafik! |
|
||||
|
||||
Jag har ledigt den här veckan också och sedan skall jag jobba BARA 19 dagar innan det bär mot Karpathos
Någon mjukstart blir det nog inte hos oss heller, utan det skall inskolas en massa småttingar Riitta |
|
|||
|
|||
Jag har två veckor kvar hemma och vet att när jag kommer tillbaka till jobbet så blir det inte tal om mjukstart eftersom jag är garanterat redan inbokad på flera kundbesök. ´Nu hoppas jag på att de resterande två veckorna hemma är fina och soliga så min solbränna inte försvinner
K |
|
||||
|
||||
Citat:
Började jobba igår Har "Öppet hus" för våra nya Förskoleklassbarn och inskolningssamtal med nya föräldrar. Inte så himla lätt att vara på alerten ifrån minut 1 på första dagen. Men allt går Irene |
|
|