#1
|
|||
|
|||
Irriterende SAS
Luksusproblem, men irriterende likevel:
Jeg skal dra til Norge fra Nafplio/Athen i morgen 14:30 med SAS, en rute jeg vanligvis reiser med KLM. Med KLM går internettinnsjekk og setevalg problemfritt. Ikke så med SAS. SAS tillater internettinnsjekk 22 timer før avgang. 16:45 får jeg sjekket inn, men "Specific seat selection is currently not available." Jeg prøver igjen senere, samme resultat. Jeg har et snev av klaustrofobi, men får jeg en "riktig" sitteplass, merker jeg ikke noe til det. Derfor skriver jeg en mail til SAS, og spør hvorfor jeg ikke kan velge sete. Regner ikke med å få noe svar, men jeg er, som sagt, irritert, og må få det ut. Sjekker innboksen min etter en stund, hvor SAS meddeler at e-postadressen jeg har brukt ikke lenger er i bruk. Dette var en epostadresse jeg fant på deres hjemmeside!!! Under "Contact". De forteller ikke hvilken e-postadresse jeg kan bruke istedet, bare henviser meg til hjemmesiden deres. Finner en annen adresse og sender mailen på nytt. Jeg er sur. Jeg liker ikke SAS, synes KLM er så mye bedre, og i tillegg serverer de meg gratis vin/kaffe/mat. Men har noen av dere vært ute for beskjeden "Specific seat selection is currently not available." Og har det rettet seg opp etter hvert? |
|
|