|
|||
|
|||
Potokaki
Det verkar som om jag inte kommer till Lesbos i år heller...
Utan det ser ut att bli Samos dit jag hittat flygstolar. Har tittat på Potokaki hotell, men är lite tveksam... Hur nära är det flygplatsen och hur är det att bo i själva Potokaki (utbud av restauranger och supermarkets)? Vissa hotell verkar ligga direkt på stranden vilket ser riktigt nice ut, som Potokaki hotel, andra lite högre upp vid en större väg. Vad är bäst att satsa på om man nu bestämmer sig för att bo där? Tack på förhand! cajsa |
|
||||
|
||||
Sv: Potokaki
Potokaki ligger nära flygplatsen och bara någon km från Pythagorion, Samos 3:e stad. Skulle nog rekommendera något i Pythagorion eller på andra sidan där det finns flera fina ställen med små studios. I Mykali ligger bl.a. Oasis som har några lägenheter vid en fin strand. Ett fint hotell är Glicoriza Bay med jättefin badstrand precis nedanför hotellet. Kolla på nätet, du hittar säkert nåt bra! Lycka till!
|
|
|||
|
|||
Sv: Potokaki
Tack för svar. Jag har funderat på den andra sidan, men inte hittat så mycket när det gäller boende i rätt prisklass. Ska kolla dina förslag samt leta vidare på nätet.
Potokaki kanske inte är så mysigt.... |
|
|