|
|||
|
|||
Heja Sterling!
Vill bara informera att från våren 2006 börjar Sterling trafikera på rutten Helsingfors-Hania till det skäliga priset av 79 euro för enkelbiljett. Alltså 158 euro tur/retur. Jämfört med Finnairs pris för en flygstol till Hania tur/retur som kostar över 300 euro!
Endaksi Sterling! Ypsilon |
|
|||
|
|||
Sv: Heja Sterling!
Det var väl ett "hyfsat"pris,våran familj åkte för 396kr/pers Stockholm-Kreta och sen hela vägen hem Chania-Luleå.Det kallar jag ett bra pris.
/emy |
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
|||
|
|||
Citat:
En del av mänskligheten är väl bara så himla stolta över att just dom gjort ett bra pris......? // Gupp (som oftast ser de smarta köpen just vissla förbi , man är visst ingen vidare planerare ) |
|
|||
|
|||
Vem har klagat att 158 euro är dyrt? Jag undrar hur det är om man reser ut från Arlanda med endast flygstol, är priset för flygstolen det samma oberoende om man stannar borta 1 eller 2 veckor? Vi som åker ut från Helsingfors får betela mera för flygstolen för en 2 veckors resa, tycker detta är konstigt. En stol är en stol, oberoende när man sätter sig i den......
Ypsilon |
|
|||
|
|||
Jag har inte klagat!Tycker oxå det är bra med många bolag med billiga biljetter.Blev tydligen helt missförstådd!
/emy |
|
||||
|
||||
Citat:
Blev nyfiken; vilket bolag och vilken månad fick ni tag i era billiga biljetter?! /Janet |
|
||||
|
||||
Citat:
Men, men... så bra att vi alla välkomnar många bolag med billiga biljetter! Ruby |
|
||||
|
||||
Sterling och Maersk Air har gått ihop och är numera ett och samma bolag.
//Zanét |
|
|||
|
|||
Citat:
Japp, och Sterlingblue kallar dom sig visst. Tommy |
|
||||
|
||||
Citat:
"Sterlingblue kom till i samband med sammanslagningen av tidigare Maersk Air och Sterling i september 2005. Av tekniska skäl kommer Sterlings linjer under en övergångsperiod att bokas i två olika bokningsmaskiner. Därav namnet Sterlingblue, som alltså refererar till beställningar gjorda i det gamla Maersk Air bokningssystem." //Zanét |
|
|||
|
|||
Citat:
Tommy |
|
|||
|
|||
Vi åkte i början på augusti med Apollo Ticket.
/emy |
|
||||
|
||||
Citat:
Sedan har ju Apollo sedan något år sålt enkelresor så att man kan köpa resa ut till en ö och hem från en annan ö. Ibland hittar man riktigt låga priser på det sättet (alla andra alltså, inte jag). Sedan kan man ju också köpa enkelbiljett med vanliga reguljärflygen och kombinera med detta. Man åker alltså med charterbolag ut till en ö och åker hem reguljärt från Athen eller någon av de få öar som har reguljärflyg. Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
Jag har flugit med Sterling ut i europa och min erfarenhet är att dom inte har några fasta priser. Priset beror på tillgång och när man bokar. Ju tidigare man bokar ju billigare brukar det vara. Kolla på http://www.sterlingticket.com och se hur priset till en destination ändras med tiden. I samband med hopslagningen med Maersk kanske sakernas tillstånd ändras?
Sten-Åke |
|
||||
|
||||
Man kan ju oxå boka med ett flygbolag ut och ett annat hem.
|
|
|