|
||||
|
||||
Kryssning!!
Gissa vilka som ska åka på gratis kryssning i medelhavet den 25e Otober i 12 dagar??
Jo undertecknad med man och barn! Har en god vän som är kapten på Royal Caribean och han kan bjuda med nära och kära gratis i hytter som blir över Så medelhavet here we come!!! I rutten ingår barcelona, nice,florens, pisa, rom, neapel, ephisos,aten, santorini, mykonos! En middag eller två vid kaptensboret blir det också minsann Tjoho vad glad man kan bli vilken vändning på hösten! |
|
|||
|
|||
Sv: Kryssning!!
MEN GRATTIS!!
Hela min släkt är full av fd sjökaptener men inte har man blivit bjuden för det HA en underbar resa!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Härligt, hoppas ni får det gott.
Irene |
|
||||
|
||||
Grattis!
|
|
|||
|
|||
Inte det minsta avundsjuk...hm...ha det så himla skönt!
|
|
||||
|
||||
Det känns så himla overkligt, spännande, nervöst och häftigt, allt på samma gång, men ack så härligt!
Tänk att det blev en dos Grekland till innan nästa säsong, vilken lyx, för att inte tala om Italien som jag aldrig varit i ... Ska bli kul att rapportera om efteråt! |
|
||||
|
||||
Låter underbart!
|
|
||||
|
||||
GRATTISNi kommer säkert och se mycket vackert på den resan
Riitta |
|
||||
|
||||
Grattis! Och vet du! Grekland kan man aldrig överdosera. Jag önskar er en riktigt skön Medelhavskryssning.
M.v.h lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Men vad härligt!! Ha en skön resa...
Avundsjuka hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
Fy vad jobbigt..., fram med sommarkläderna igen, solskydd och allt det där andra man nu lagt i ide...
Vilken grej!!! ha en helt underbar resa, lyser min avundsjuka igenom? // Helén |
|
||||
|
||||
Oh nej inte alls
Nu är det bara den lilla detaljen att hålla alla friska i dess influensa/vinterkräktider, med två barn i familjen vet man aldrig vad som kan släpas hemfrån skola/förskola... Peppar peppar! |
|
||||
|
||||
Vilka härliga mål!
Hoppas ni får en helt underbar resa, som säkert ger mersmak till de flesta av städerna/platserna! Marianne - som längtar till Rom igen, efter att vi äntligen upptäckte staden och gjorde Rom 3 ggr på mindre än 1½ år |
|
||||
|
||||
Det är visst storm utanför Italien, båten försenad. Kanske kan vi kliva ombord Söndag kväll, kanske en extra natt i Barcelona. Spännande...
Hursomhelst så flyger vi iväg i morgon kl 11.40, får se sedan vad som händer... |
|
||||
|
||||
Grattis till resan å njut av det som speciellt Rom kan erbjuda! En underbar stad...
/Marco |
|
|||
|
|||
Inlägget hamnade tyvärr under fel rubrik! Är flyttat nu.
Senast redigerad av Peter den 2009-10-24 klockan 04:54. Anledning: Tog bort |
|
||||
|
||||
Vill bara meddela att det ar varm och skont i barcelona! Nu ska vi in till stan och kolla runt lite och kanske kopa biljettertill Zlatan i kvall!
Kram pa er! |
|
||||
|
||||
Härligt
Riitta |
|
||||
|
||||
Det blev Zlatan och oj vilken match och vilket drag pa arenan! Nu ska snart baten ge sig av, ska strax ut pa dack och vinka av Barcelona och i morgon blir det Italien och Rom
|
|
|||
|
|||
Åh, så mysigt det låter. Kan tänka mig att det var häftigt med fotbollen. Ha en fortsatt trevlig resa.
//Ingela |
|
|